Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

GJL

Snelle service. Prachtig boek.

Makkelijk en vriendelijk.

JA van Dijk

Al meer dan 10 jaar gebruik ik EZbook tot volle tevredenheid. Toen dit jaar een van de producten er heel raar uit zag, met af en toe nauwelijks leesbare hele kleine letters, wist EZbook, samen met... Al meer dan 10 jaar gebruik ik EZbook tot volle tevredenheid. Toen dit jaar een van de producten er heel raar uit zag, met af en toe nauwelijks leesbare hele kleine letters, wist EZbook, samen met mij, het probleem te traceren in mijn input en te corrigeren. Fijne hulp en service.

Voortreffelijke technische ondersteuning.

Historisch Onderzoek Polmen-Wenting

Samen gewerkt met Ezbook mbt de uitgave van een lijvige publicatie. Goed persoonlijk contact met medewerkers over de layout, frontcover, papierkwaliteit etc. Zeer behulpaam was de proefdruk die snel... Samen gewerkt met Ezbook mbt de uitgave van een lijvige publicatie. Goed persoonlijk contact met medewerkers over de layout, frontcover, papierkwaliteit etc. Zeer behulpaam was de proefdruk die snel kon worden toegezonden.

snelle communicatie en het meedenken

Tomas De Boever

Goede kwaliteit en snelle levering, daarnaast super vriendelijke dienstverlening, een echte aanrader!

Kwaliteit en snelle levering

100 % betrouwbaar

Klantgerichtheid!

H j janssen

Uitstekend

Goede communicatie met ook humor, geduld met de amateur uitgever, heldere afspraken immer nagekomen

Rick Groot

Snel binnen en zoals ik hoopte!

Snel en makkelijk

Iets meer functionaliteiten voor het zelf inrichten van het boek? (Zoals hoe de voorpagina op de voorkant van het boek komt en dat je zou kunnen opvullen met een andere kleur eromheen als nodig... Iets meer functionaliteiten voor het zelf inrichten van het boek? (Zoals hoe de voorpagina op de voorkant van het boek komt en dat je zou kunnen opvullen met een andere kleur eromheen als nodig bijvoorbeeld)

Hans Jansen

Goed en snel geregeld

Duidelijk

Indeling , duidelijk wat er besteld was en nieuw

Jessica Stijlemans

Al 3 boeken laten drukken en leveren door EZbook.nl. Altijd goed op tijd en mooie kwaliteit.

Website is makkelijk te gebruiken en overzichtelijk. Kwaliteit is zeer goed