Aydemir

Prijs is mooi maar de belofte van levering binnen 2 a 3 werkdagen klopt niet. Nu al 2 keer een monteur moeten wegsturen omdat de levering niet op tijd was.

Reactie EZ-shopping:

Beste Aydemir,

We hebben naar u bestellingen gekeken en zien dat eerste bestelling op de 3e werkdag is geleverd in verband met het weekend dat er tussen zit. De tweede bestelling is binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Vervelend om te horen dat u de monteur heeft moeten wegsturen. Als u in de toekomst weer te maken heeft met een deadline wanneer u bestelt, neem dan contact met ons op. Wij zullen met u de levertijd bekijken en zorgen dat de bestelling op de door u gewenste dag geleverd wordt.

Groeten,

Team Steigerbuisstunter

Alshetmaarvanhoutis

Oke

Reactie EZ-shopping:

Bedankt voor uw feedback. Wij streven ernaar om de website voor u zo goed mogelijk te maken. Hier nemen we deze punten in mee. Dank u wel dat u de tijd hebt genomen om deze feedback bij ons aan te geven.

Groeten,

Team Steigerbuisstunter

R.Timmermans

Prima overzichtelijke website. Heb inmiddels account en reeds diverse zaken besteld.

schoenmaker

Kleine delen besteld

Webbouwen aan de keukentafel

Top mee denken, service en product

Jakko

Fijne duidelijke site om te bestellen. Erg prettig contact gehad over maatwerk. Zeer snelle levering. Kwaliteit van alle producten uitstekend. Nu na een aantal bestellingen enkel een zeer positieve...

Rick

Goede prijs/kwaliteit verhouding

buiting

Heb op eigen houtje een kippenren gebouwd met diameter 26. Supergoed te doen.

Jacolien Woertink

Goede ervaring, mooie steigerbuizen ontvangen.

Thijs van den Broek

Op zich positief. Scherp qua prijs. Snelle levering. Helaas blijkt na een paar weken (nu ik daadwerkelijk met de materialen begonnen ben) dat er 1 onderdeeltje mist. Geen idee of het niet geleverd...