Herman

Mijn vaste dealer voor steigerbuis. Meedenkend, snelle levering, goede kwaliteit.

A.J. Obrie

Heel goede ervaring met dit bedrijf. Het is een goede duidelijke website en ook op vragen werd snel gereageerd.

Eric

Snelle levering en product ziet er goed uit

Evelke

Goede prijzen voor de buizen en snelle service

Margo Schoutsen

Voor mijn inloop kledingkamer heb ik zelf het ontwerp gemaakt, en vervolgens aan Steigerbuisstunter gevraagd om het benodigde materiaal hiervoor uit te rekenen.
Het klopte precies.

Reactie EZ-shopping:

Beste Margo,

Wat fijn om te horen dat u helemaal tevreden bent met onze service en natuurlijk uw prachtige inloop kledingkamer. Ik heb de foto's mogen zien en het ziet er top uit! Veel plezier uw #MijnSteigerbuisProject!

Groeten,
Team Steigerbuisstunter

annievdkolk@gmail.com

Geweldig, goeie samenwerking

Reactie EZ-shopping:

Ook ik vondt het een fijne samenwerking en ben dan ook blij dat ik u heb kunnen helpen om zo een mooi resultaat neer te zetten (waar u trots op mag zijn!). Ik wens u veel plezier met uw TV Meubel!

Onze bedrijfsprocessen zijn geoptimaliseerd voor verzending en daarom doen wij niet aan afhalen. Natuurlijk kunnen wij per situatie bekijken of er iets geregeld kan worden in transportkosten bij een bestelling van bijvoorbeeld slechts 1 buisje.

A. Broekert

Het was voor ons de eerste keer , dat wij bij dit bedrijf een bestelling hadden geplaatst. Het hele proces van onze bestelling verliep zeer soepeltjes, we werden op tijd via de mail op de hoogte...

jjb.franssen

Heb een goede ervaring met steigerbuis

A.Crezee

Uitstekend!!!

Remco Mendes

Snelle levering en goeie service. Was allemaal goed voor elkaar. Zal er zeker weer bestellen