Johan

Ja de laatste keer dat ik bij jullie bestelde ging er 1 week overheen dat ik alles binnen had. En natuurlijk na het weekend. Wel een mail gehad dat de bestelling naar de verkeerde depo was verstuurd.

Reactie EZ-shopping:

Bedankt voor de feedback. Ik heb even terug gekeken bij je laatste bestelling. Deze is geplaatst met het pinksterweekend waardoor wij niet alle dagen hebben gewerkt en het daarnaast ontzettend druk... Bedankt voor de feedback. Ik heb even terug gekeken bij je laatste bestelling. Deze is geplaatst met het pinksterweekend waardoor wij niet alle dagen hebben gewerkt en het daarnaast ontzettend druk hadden. Ik zie inderdaad dat er ook wat vertraging is opgelopen bij de vervoerder vanwege een logistieke fout. Gelukkig hebben ze het snel kunnen oplossen door in 3 werkdagen alsnog te leveren.
Hopelijk was dit nog op tijd voor je en kan je nu genieten van je eigen steigerbuis constructie.
Mbt het menu, mogelijk werkt de knop 'vorige' goed voor je. Dan ga je terug naar de vorige pagina, wat dan het menu zou moeten zijn waar je was gebleven.

Abe

Super

Reactie EZ-shopping:

Beste Abe, bedankt voor de review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met ons.
De prijs nog lager? Dan ben ik bang dat ik hier niet meer kan zitten om te helpen bij advies en vragen. Graag tot de volgende keer!

Andre

Reactie EZ-shopping:

Hi Andre, fijn om horen dat je tevreden bent met ons assortiment.
Hi Andre, fijn om horen dat je tevreden bent met ons assortiment.
De verzendkosten kunnen helaas niet lager. Ter info, bij jouw bestelling hebben wij 70 kilo moeten vervoeren met een lengte van 3 meter. Dit kunnen wij niet meegeven aan een reguliere pakketdienst en daardoor zijn de kosten voor ons vrij hoog. Wij leggen zelf al in op de verzendkosten, deze zijn namelijk een stuk hoger dan dat wat je ons betaald.
Bedankt voor de genomen moeite om deze review te schrijven en graag tot een volgende keer!

Johan

Goede begeleiding en snelle levering, mooie prijs.

Reactie EZ-shopping:

Bedankt Johan voor de complimenten en fijne feedback. Ik hoop dat het monteren van de tafel goed gelukt is en dat je er nu goed van kan genieten.
Groeten, Team Steigerbuisstunter

Lyan

Prima zeer tevreden

Reactie EZ-shopping:

Bedankt voor deze mooie cijfers Lyan. Veel plezier met de tafel!

Leon

Best prima

Reactie EZ-shopping:

Leon, bedankt voor je fijne feedback. Goed om horen dat je tevreden bent met ons.
Een pakket mag zeker niet onbeheerd bij de deur achter gelaten worden. De vervoerders weten dat dit alleen met schriftelijke toestemming mag, ik heb daarom een melding gemaakt dat wij dit niet willen horen van onze klanten. Ik ga er vanuit dat dit eenmalig blijft.
Veel plezier met je tafel!

Martin

Uitstekende levering, fijn dat er meegedacht wordt. Snelle levering!

(cliff) J glijnis bv

Duidelijke website , snelle levering

Reactie EZ-shopping:

Hi Cliff, bedankt voor de fijne feedback. Goed om te horen dat je tevreden bent met ons!
Wij houden onze klanten altijd goed op de hoogte van een nalevering en was dus verbaasd van je reactie. Ik heb even terug gekeken bij je order, maar ik zie niets van een nalevering staan. Mogelijk heeft de vervoerder een deel later pas geleverd, maar hier zijn wij niet van op de hoogte gesteld. Onze excuses als dit als niet prettig is ervaren. Mocht er in de toekomst iets mis gaan, laat het ons dan weten zodat wij dit zo goed en snel mogelijk kunnen oplossen.

Erik lohman all4events & entertainmennt

Er waren wat leverings problemen maar is zeer goed opgelost