A.C. van der Kolk

Mijn ervaring met dit bedrijf zijn zeer positief, prettig geholpen. Geen vraag is te gek

Reactie EZ-shopping:

Dankjewel voor het mooie compliment mevrouw Van der Kolk. Wij vinden het leuk om met onze klanten mee te denken, ieder project is weer een nieuwe uitdaging voor ons!

Corbin, team Steigerbuisstunter

Wout De Jong

Voor de 2e keer materialen besteld. Ruime sortering tegen concurerende prijzen. Snelle levering via transporteur die niet te beroerd is om bij niet thuis het materiaal in de tuin af te leveren.

M.D. de Meester / Mundus College

Ik heb een goeie ervaring met dit bedrijf. De communicatie is helder en de levering was goed.

Reactie EZ-shopping:

Dankjewel voor de fijne review. Het is altijd fijn om te horen dat klanten tevreden zijn met onze service.

Betreffende uw levering in twee delen, hier was ik zelf ook niet van op de hoogte. Ik ga even controleren hoe dit gebeurd is zodat wij hiervan kunnen leren. Wij proberen altijd alles in 1 keer te verzenden en te laten afleveren. Mijn excuses voor de verwarring die er is geweest.

Ik ben zeer benieuwd naar de resultaten die jullie hebben kunnen maken met de materialen en zie ze graag binnenkort tegemoet.

Corbin, team Steigerbuisstunter

A.C.van Vliet

De bestelde producten zijn goed en snel geleverd.

Betty

Prima, snelle correcte levering

D.Kuijper

Makelijk en duidelijk bestelsysteem. Zeer snelle levering en service. Prima prijs kwaliteit verhouding.

Addie Rozema / ZO ingericht

Geweldig bedrijf met veel ervaring en prettige afwikkeling

Dankjewel Addie Rozema.
Dat zijn mooie complimenten, wij vinden de samenwerking met jou ook heel fijn!

Kees van Zelst

Prima! Zeer snelle levering en prettige service.

rl Duivesteijn

Zeer goed bedrijf.Met een goede en overzichtelijke site