Jim

Goedkoper wat betreft de steigerbuizen en de bezorgingskosten.

Ferry Krul krulwooddesign

Top materiaal en super goede service

L. Vergunst

Zeer positief, goed materiaal en voor een bijzondere prijs.

Rienk Smits

Ik hoopte al dat ik een beoordelingsformulier zou krijgen. Jullie leveren precies de dienst die jullie beloven, dus zeer aangenaam zaken gedaan met jullie.

ABC Consulting

Erg goede site, lage prijzen en ZEER goede communicatie!

JVE Textieldruk

Prima webshop

Rita Wohler

Bestelling ging goed en snel

Bc Sleeuwenhoek

Goede prijzen en goede service!

Peter Teunissen

Zoals al eerder gemeld: de bezorgkosten zijn achterlijk hoog. 19,95 euro! excl btw dus ruim 24 euro!!! Maakt niet uit hoelang de buizen zijn. Zelf ophalen past niet in het concept...Dit bedrijf...

Reactie EZ-shopping:

Wij betreuren de review van de heer Teunissen uiteraard zeer. We hebben uitvoerig gereageerd op de vragen/emails van de heer Teunissen en uitgebreid antwoord gegeven op al zijn vragen.

Onze verzendkosten worden duidelijk op de website gecommuniceerd, namelijk €9,95 ex. btw. voor buiskoppelingen en €19,95 ex. btw. voor bestellingen die buizen bevatten. Dit is duidelijk terug te vinden op onze website. (we hebben hier nog nooit eerder vragen over ontvangen).

Zoals vrijwel alle webshops in deze sector communiceren wij onze prijzen primair excl. btw., met daarnaast de incl. btw. prijs. Dit omdat het gros van onze klanten bedrijven zijn. (Dit mag, en is zelfs gebruikelijk, volgens de Nederlandse wet)

We betreuren het zeer dat we worden beoordeeld op basis van informatie die op voorhand bekend was bij de klant. Uiteraard staan wij altijd open voor verdere dialoog en suggesties hoe we eea. duidelijker kunnen maken.

Leest u dit heeft u suggesties omtrent de duidelijkheid van onze websites? Mail dan gerust naar matthijs@ez-shopping.nl.

Bij voorbaat dank!

Matthijs
Eigenaar EZ-shopping B.V. (Steigerbuisstunter.nl)

NB. De laatste bestelling van de heer Teunissen is bijna een jaar geleden geplaatst en hierbij is alles netjes geleverd. We hebben hierover geen negatieve feedback ontvangen van de heer Teunissen.

Jeroen Smidt

Prima prijs voor de onderdelen. Goede service