Willem

Prima ervaring. Keurig volgens afspraak

Reactie EZ-shopping:

Hi Willem, bedankt voor deze fijne review. Goed om te horen dat je zo tevreden bent met ons.
Wij werken op dit moment aan betere omschrijvingen. Mocht je suggesties hebben van specifieke info, laat het ons dan zeker weten.
Wij hebben overwogen om inbussleutels mee te leveren, maar vanwege het grote aantal klanten dat herhaaldelijk besteld of deze sleutels al heeft hebben wij gekozen om dit niet te doen. Gelukkig kan je deze makkelijk, snel en goedkoop meebestellen!

Reggie

Perfect gezaagd en geleverd

Gert Loogman

Opzoek naar het juiste zwenkwiel voor onder een rek van koperprofielen bleek Steigerbuisstunter het ideale wiel te hebben.

Reactie EZ-shopping:

Beste Gert. Wij hebben zeker top wielen. Dankzij jouw tip hebben wij nu de productinformatie bij de wielen aangepast zodat het duidelijk is dat dit Tente wielen zijn.
Bedankt!
Team...
Bedankt!

JRP

Website is prima, helder, duidelijk, geen directe aanpassingen nodig lijkt me.

bart

Prima, op tijd geleverd. Na 2 weken pas zoals gevraagd.

Dwight

Zeer goed!

Reactie EZ-shopping:

Bedankt voor de complimenten Dwight!

Cees Westerduin

Makkelijk bestellen en razendsnel geleverd.

Reactie EZ-shopping:

Bedankt voor de feedback Cees.
Fijn dat alles als goed is ervaren.
Bedankt voor de feedback Cees.
Fijn dat alles als goed is ervaren.
Wij zijn bezig met de informatie bij koppelingen te verbeteren. Heb je nog iets specifieks dat je mist? Laat het ons dat weten zodat we dit erbij kunnen zetten.