Peter

Debestelling en aanpassing gingen vlot, maar de levering via distri-log nv. waren catastrofaal

Reactie EZ-shopping:

Bedankt Peter voor uw duidelijke en eerlijke feedback. Helaas zijn wij achteraf pas door u op de hoogte gesteld en konden wij helaas niets meer veranderen aan het voorval. Mijn dank voor het... Bedankt Peter voor uw duidelijke en eerlijke feedback. Helaas zijn wij achteraf pas door u op de hoogte gesteld en konden wij helaas niets meer veranderen aan het voorval. Mijn dank voor het alsnog melden, wij zullen dit bespreken met de vervoerder. Mocht er iets in de toekomst mis gaan bij het vervoer, neem dan altijd direct contact op met de verkoper, in dit geval wij dus, want dan kunnen wij ons best doen om het zo snel mogelijk op te lossen. Groeten, Team Steigerbuisstunter

Wierda

Snelle levering en goed product

anonymous

Vlotte service

Natuurlijk met Hout.

Duidelijke website en snelle levering.
Concurrerende prijzen.

Sportclub A.A.T.C.

Adequate winkel met zeer snelle levering.

esther snoei

2 maal een bestelling geplaatst, online

Reactie EZ-shopping:

Hi Esther, Bedankt voor je review en de bestelling natuurlijk. Wij hebben de foto's mogen ontvangen van de zelf gebouwde schuur/overkapping. Die ziet er ontzettend goed uit! Bij de... Hi Esther, Bedankt voor je review en de bestelling natuurlijk. Wij hebben de foto's mogen ontvangen van de zelf gebouwde schuur/overkapping. Die ziet er ontzettend goed uit! Bij de verbeterpunten en tips heeft u de mogelijkheid om toelichting te geven op de score die onze geeft. Zo geeft u aan dat wij de info over verloop van order kunnen verbeteren, graag horen wij hoe wij dit zouden kunnen doen. Alle feedback is welkom bij ons. Groeten, Team Steigerbuisstunter

privee

Prima snel bezorgd