A. Khan

Na al 2 andere projecten via steigerbuisstunter had ik nu een groot project/idee in mijn hoofd. Corbin heeft het super duidelijk op papier kunnen zetten voor mij. Hierdoor werd het overleggen erg...

Reactie EZ-shopping:

Bedankt voor je mooie en fijne review mevrouw Khan. Uw schets was niet zo slecht hoor, dat was een heel goed startpunt. We vinden het altijd leuk om samen met de klant tot een mooi resultaat te komen. Fijn om te horen dat het allemaal goed bevallen is! We zijn heel benieuwd naar het eindresultaat.
- Team Steigerbuisstunter

Peter Kamphuis

Wat je bestelt en ziet op de site is wat je krijgt. Voldoet volledig aan de verwachting

Reactie EZ-shopping:

Dankjewel Peter voor je fijne review. We hebben inderdaad ook beugels op planken te bevestigen, namelijk bevestigingsringen (gaan volledig om de buis, veel stevigheid) en kapbeugels (houdt de plank op zijn plaats).
Fijn om te horen dat de transporteur ook bijgedragen heeft aan het fijne contact.
Graag tot een volgende keer!
- Team Steigerbuisstunter

Paul Michels

Goed, zeer goed

Rob Sonnemans

Snelle levering en een prima website. Goed assortiment ook.

J de Graaf

Prima de bestelling goed uitgevoerd

Allard van Gelderen

Prima ervaring,

Reactie EZ-shopping:

Bedankt voor je fijne review!
Omdat we veel terug komende klanten hebben, of klanten die de inbussleutel al hebben leveren wij deze niet standaard mee. Maar natuurlijk is deze altijd mee te bestellen voor een klein bedrag!
De mail voor de aflevering komt direct vanaf onze vervoerder, helaas komt deze alleen regelmatig in de spambox terecht. Mocht je in het vervolg de mail nog eens niet ontvangen hebben, bel of mail ons dan even. Dan zullen wij direct aangeven hoe laat de levering verwacht is!
Graag tot de volgende keer.
Team Steigerbuisstunter.

Willem Kuhlemeier

Groot assortiment, betaalbaar

bijl.w.j.

GOED SNEL EN ALLES OP DE JUISTE MAAT AFGEZAAGD

Reactie EZ-shopping:

Bedankt voor je positieve review over ons. Wat vervelend om te horen dat de bezorging niet goed is gegaan. Mocht zoiets u ooit nog eens gebeuren laat het dan even weten zodat wij kunnen helpen waar mogelijk. Graag tot een volgende keer!
Team Steigerbuisstunter

Bart Kuijpers

Meerdere bestellingen geplaatst bij Steigerbuis stunter, website is mobiel gemakkelijk om snel wat te bestellen en de bestelling komt keer op keer snel binnen, levertijd is prima