Kral

Alleen maar positief. Vooraf informatie gevraagd ivm bouw stapelbed. Snel en deskundig antwoord gekregen. Bestelling snel geleverd .

Roy

Duidelijk website, ruime keuze en snelle levering...

Roderik Hoekstra

Zoals ik gewend ben, snelle verwerking, goeie service, overzichtelijke site en goeie prijzen

Beste Roderik Hoekstra,

Bedankt voor je feedback. Het doet ons goed om te horen dat je tevreden bent.
Je benoemt wat je ervaring nog zal verbeteren. Wij zijn hard aan het werk om het zelf kiezen van een bezorgmoment bij een volgende bestelling voor je mogelijk te maken.

Jakko

Fijne duidelijke site om te bestellen. Erg prettig contact gehad over maatwerk. Zeer snelle levering. Kwaliteit van alle producten uitstekend. Nu na een aantal bestellingen enkel een zeer positieve...

J. Toonstra

Twee maal nu een bestelling gedaan om buizen en attributen voor een rek te maken.

Aydemir

Prijs is mooi maar de belofte van levering binnen 2 a 3 werkdagen klopt niet. Nu al 2 keer een monteur moeten wegsturen omdat de levering niet op tijd was.

Beste Aydemir,

We hebben naar u bestellingen gekeken en zien dat eerste bestelling op de 3e werkdag is geleverd in verband met het weekend dat er tussen zit. De tweede bestelling is binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Vervelend om te horen dat u de monteur heeft moeten wegsturen. Als u in de toekomst weer te maken heeft met een deadline wanneer u bestelt, neem dan contact met ons op. Wij zullen met u de levertijd bekijken en zorgen dat de bestelling op de door u gewenste dag geleverd wordt.

Alshetmaarvanhoutis

Oke

Reactie EZ-shopping:

Bedankt voor uw feedback. Wij streven ernaar om de website voor u zo goed mogelijk te maken. Hier nemen we deze punten in mee. Dank u wel dat u de tijd hebt genomen om deze feedback bij ons aan te geven.

R.Timmermans

Prima overzichtelijke website. Heb inmiddels account en reeds diverse zaken besteld.