Eyoba

7.3/10
7.8/10
7.9/10

Ersoy

6 weken geleden een salontafel, eetkamertafel en een dressoir besteld via Vidaxl.nl bij dit bedrijf. Ze hebben 2x een belofte gedaan over de levertijd en zijn deze niet nagekomen. Discipline...

Belofte afspraken nakomen en zo niet, dan de juiste informatie naar je klant toe communiceren. Dit zowel per mail als de informatie op jullie website met betrekking tot jullie levertijd!

Onze ervaring met Eyoba Duiven is zeer slecht. Onbetrouwbaar, product niet geleverd en zeer klantonvriendelijk.

- Door incorrect informatie op de website moesten er twee afzonderlijke...

- Lever het product dat is besteld op de afgesproken datum. Indien niet mogelijk communiceer hier duidelijk over.
- Professionaliseer klantenservice en focus hierbij vooral op klantvriendelijkheid
- Geef het geld snel retour als de producten ook retour zijn gekomen.

Geen sterke punten ervaren. Zeer onprofessioneel bedrijf en zou het niet aanraden om hier uw aankoop te doen.

G Kuipers

Tv meubel besteld bij Eyoba begin april 2018.
TV meubel 3 maanden later nog steeds niet geleverd. Terwijl op de website stond 10 werkdagen en op het moment van schrijven 2 tot 3 weken.

Afspraken nakomen met de klant.

Erik

20-4 zou onze bank binnen komen, hier netjes een bevestigingsemail over ontvangen.
Vandaag (27-6) nog steeds aan het wachten en het ligt telkens aan de leverancier.
Advies: koop ergens...

Pamela

Zeer slechte ervaring.
Komen hun afspraken niet na, bellen me niet terug, reageren niet op berichten, levertijd schuift telkens weken op maar informeren me er niet over.

Op alle fronten zeer slecht.
Je betaalt, maar leveren doen ze niet.

Martine

Drie maanden dat ik wacht op een ligbed. Altijd verschillend mailen met andere datums voor het levering. Zal ik mijn ligbed in winter krijgen.....

Bij Eyoba uitgekomen na lang zoeken naar een specifiek product. Alleen Eyoba kon dit binnen een week leveren. Helaas kreeg ik na een paar dagen al bericht dat de levering pas na een maand geleverd...

Het gehele proces na de aankoop van de klant, om ervoor te zorgen dat klanten ook nog eens terugkomen na een bestelling.

waaromwillenjulliewetenofikeenmanofeenvrouwben

Ze leveren het product niet af en reageren niet op mailtjes aan de klantenservice.

Ze moeten geen mailtjes sturen met "uw leverdatum is bekend" waar geen leverdatum in te vinden is, en vervolgens niet mails aan de klantenservice negeren.

De hulp bij bestellen was heel goed.

Alles verliep naar wens. 3 bijzettafels besteld. 1 kwam later, hierover keurig geïnformeerd. Tafels zijn mooi. Ik zou er zo weer een bestelling doen

Hanneke Flikkema

Een hele slechte ervaring met dit bedrijf. Ik hen een tv kast besteld en kreeg na heel veel bellen en mailen een slaapbank. Na weer heel veel bellen is het na weken gelukt om de tv kast uiteindelijk...

De klant meer informeren en sorry van Eboya zou niet misstaan.