EyeSense

8.5/10
Klantvriendelijkheid / Customer service
Reactiesnelheid / Speed of reaction
Bestelgemak / Easy ordering

Overzichtelijke site en makkelijk te bestellen

Het is een korte ervaring. Besteld en direct snel geleverd. Super.

Sterke punten / Strengths

Pakket werd keurig verpakt bezorgd. Ook het artikel was goed en netjes verpakt. Ziet er verzorgd uit als men het uitpakt.

Verbeterpunten of tips / Improvement points or tips

Geen verbeterpunten. Ga zo door!

Kwalitatief goed produkt gekocht. Goede website met uitgebreide informatie. Komt betrouwbaar over.

Verbeterpunten of tips / Improvement points or tips

Verzending kan sneller. Duurde na bestellen 5 werkdagen voordat ik het product in huis had.

Reactie EyeSense:

We hebben naar de zendig gekeken en die heeft plaats gevonden via postnl, hier hebben wij helaas geen invloed op.
06-07-2018 10:52 uur Zending afgehaald op PostNL locatie
04-07-2018 12:49 uur Zending beschikbaar op PostNL locatie
04-07-2018 11:19 uur Bezorger is onderweg
04-07-2018 10:51 uur Zending gesorteerd in sorteercentrum
03-07-2018 21:23 uur Zending is ontvangen door PostNL
30-06-2018 11:50 uur De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar

Selwyn Donia

Erg positief. Product was in eerste instantie niet op voorraad, maar ik kreeg keurig een mail toen dit wel het geval was. Uit loyaliteit heb ik vervolgens een bestelling gedaan en die is tot grote...

Sterke punten / Strengths

Goede informatie, ook over de levering.

Yvonne

Vanaf bestelling tot aan levering alles zeer vlot verlopen.

Snelle levering, goed productomschrijving. Bril (zowel opzet als normale bril) leiden tot een duidelijk waarneembare ontspanning van mijn ogen.

Verbeterpunten of tips / Improvement points or tips

Op de home pagina onder 'Bluelightprotect beeldschermbrillen' worden de verschillende opties gepresenteerd zonder dat de specificaties voldoende leesbaar zijn. Ik moest (te) veel zoeken naar mijn mening om helder te krijgen waar de prijsverschillen uit bestonden. Mag wat meer aandacht aan besteed worden. Overigens staat alle info er wel degelijk.
Op 'http://www.bluelightprotect.nl/beeldschermbril' is er slechts bij doorklikken info over het prijsverschil (pr versus Lite) te lezen. Bijkomend voordeel van de Lite-versie is waarschijnlijk ook dat de bril meer licht door laat (minder verduistert).

Ik heb afgelopen jaar een Blueligth protect opzetbril gekocht. Snelle levering, goed product.

Sterke punten / Strengths

Ik vond de informatie op de website goed, hier wordt een toch tamelijk technische zaak goed uitgelegd.

Robert

Op zoek naar blauw licht reductie op advies van oogarts, die verwees naar Prisma, op site terecht gekomen. Goedkoop testbrilletje gekocht.

Sterke punten / Strengths

Exclusief product qua blue light reduction zonder sterkte. Goedkoop en effectief tegen mijn hoofdpijn en migraines!

Verbeterpunten of tips / Improvement points or tips

Verdeler in België zou handig zijn zodat je eerst kan passen en testen.
Foto van persoon met bril op zou duidelijker maken wat je juist bestelt.

Sarah De Troyer

Positieve ervaring. Mijn man bestelde een paar weken voor mijn bestelling ook een bril en was hier heel tevreden mee.

Sterke punten / Strengths

Ik kreeg een paar dagen na mijn bestelling een mail met meer uiteg over de vertraging van de levering.

Verbeterpunten of tips / Improvement points or tips

Het is niet duidelijk of de betaling goed ontvangen werd. Misschien een mail sturen ter bevestiging?

Nanda Noordam

Verbeterpunten of tips / Improvement points or tips

Foto's van de bril op een mensenhoofd op de site! Dan kun je beter zien hoe de bril zou staan en hoe groot het in verhouding is! Ik heb de bovenste bril op de site besteld, maar deze blijkt wel erg kleine glaasjes te hebbben (is wel de duurste!). Je kijkt gemakkelijk lang de glazen, dat is niet erg fijn....