Exto.nl

Prima site, die de ruimte vult tussen puur amateurisme en professionele kunst-kunst. De kwaliteit van het aanbod is daardoor zeer divers, maar soms ontdek je een parel als je geduldig ronddwaalt.

Reactie Exto.nl:

Bedankt voor je reactie. We nemen je feedback om te kijken of we wat kunnen verbeteren. Op- en aanmerkingen zijn ook altijd welkom op info@exto.nl.

Dit is de 1ste keer dat ik heb besteld bij exto en heb het als goed ervaren.

Reactie Exto.nl:

Beste Carla, Ik heb je dezelfde dag nog geantwoord op jouw mail, maar ik begrijp dat je die niet hebt ontvangen. Zou je me via info@exto.nl je IBAN willen mailen? Dan maak ik direct in orde om de... Beste Carla, Ik heb je dezelfde dag nog geantwoord op jouw mail, maar ik begrijp dat je die niet hebt ontvangen. Zou je me via info@exto.nl je IBAN willen mailen? Dan maak ik direct in orde om de korting alsnog aan jou over te maken. Met vriendelijke groet, Mirjam Hijmans, exto

Tom

Een uitgebreid keuze aan schilderijen. Onze vraag met betrekking tot een levering in België werd snel en vriendelijk behandeld, waarna de kunstenares haar werk zelf heeft komen afleveren. Top!

Reactie Exto.nl:

Bedankt voor je mooie review! Wij wensen je veel plezier met het werk van Anja Namink.

Prima ervaring. geen commentaar.

Reactie Exto.nl:

Hartelijk dank voor je review, wij zien je graag nog eens terug!

Helder overzicht van kunstwerken, voor mij plezierig om te zoeken naar cadeau medewerker die met pensioen gaat

Reactie Exto.nl:

Hartelijk dank voor uw review! Mocht u nog tips hebben ter verbetering, dan horen wij die graag van u.

Jackie Robberecht

Zeer goed. Vlug, vlot en zonder veel tierlantijntjes. Bij de verzending was het kunstwerk heel goed en top verzorgd, zodat er geen schade kon gebeuren. Ook een kaartje van de kunstenares met een tip... Zeer goed. Vlug, vlot en zonder veel tierlantijntjes. Bij de verzending was het kunstwerk heel goed en top verzorgd, zodat er geen schade kon gebeuren. Ook een kaartje van de kunstenares met een tip voor het "onderhoud" was heel tof!

Reactie Exto.nl:

Bedankt voor deze mooie review, we zien je graag terug op exto!

Marcel

Overzichtelijke site, goede communicatie en snelle levering !!

Andre

Uitstekende en snelle sevice

Reactie Exto.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review, fijn te zien dat je zo tevreden bent. We zien je graag nog eens terug op exto!