Exto.nl

Betrouwbaar, zorgvuldig en klantgericht.

Reactie Exto.nl:

Hartelijk dank voor de mooie review, we zijn blij dat je tevreden bent met je aankoop op exto. We zien je graag nog eens terug!

Anneke den Breejen

Zeer positief ???

Reactie Exto.nl:

Fijn dat je tevreden bent met het bestellen op exto . Wij wensen je veel plezier met het gekochte werk en zien je graag nog eens terug op exto.

Prima meegedacht met een oplossing.

Christian Deimel

Very friendly, fast delivery, good quality

Zeer prettig, helder, effectief

Reactie Exto.nl:

Bedankt voor je review, fijn dat je zo tevreden bent! We zien je graag nog eens terug in onze online winkel.

Marcel Teeuwen

Leuke objecten probleemloos besteld en snel geleverd.

Reactie Exto.nl:

Hartelijk dank voor je positieve review! We zien je graag nog eens terug op exto.nl.

Héél goed. Volgende dag mijn bestelling in huis. Nog een mailtje van degene die de mooie zeekalender heeft gemaakt. Zij mistte míjn huisnummer. Heb haar terug gemaild.

Reactie Exto.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review, fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. We zien je graag terug op exto!

Margriet Geerts

Heel mooi kunstwerk gekocht. Goede service; leuk contact met kunstenares en snel bezorgd

Prima site, heldere prijzen en goede searchmogelijkheden.

Reactie Exto.nl:

Bedankt voor je feedback! We zullen dit communiceren aan onze kunstenaars.

We zien je graag nog eens terug op exto!

Prima site, die de ruimte vult tussen puur amateurisme en professionele kunst-kunst. De kwaliteit van het aanbod is daardoor zeer divers, maar soms ontdek je een parel als je geduldig ronddwaalt.

Reactie Exto.nl:

Bedankt voor je reactie. We nemen je feedback om te kijken of we wat kunnen verbeteren. Op- en aanmerkingen zijn ook altijd welkom op info@exto.nl.