Exto.nl

Reactie Exto.nl:

Hartelijk dank voor uw review. Omdat op exto vooral unieke werken worden aangeboden, waar dus slechts 1 enkel exemplaar van bestaat, is het niet mogelijk om meerdere exemplaren van een en hetzelfde... Hartelijk dank voor uw review. Omdat op exto vooral unieke werken worden aangeboden, waar dus slechts 1 enkel exemplaar van bestaat, is het niet mogelijk om meerdere exemplaren van een en hetzelfde werk te bestellen. Voor het bestellen van kaarten is dat inderdaad anders, omdat dat geen uniek werk is. We gaan de mogelijkheden bekijken om dit aan te passen.

Gh visser

Keurig verpakt,mooie beschrijving en foto van de kunstenares wat een meerwaarde is voor het mooie werk.

Reactie Exto.nl:

Hartelijk dank voor de mooie review!

Snelle reacties, prima!

Ik heb goed ervaring met Exto. Een mooi kunstwerk gevonden op de website. Deze moest op zeer korte termijn (vanwege een afscheidsreceptie) worden verstuurd. Directe betaling was vanwege... Ik heb goed ervaring met Exto. Een mooi kunstwerk gevonden op de website. Deze moest op zeer korte termijn (vanwege een afscheidsreceptie) worden verstuurd. Directe betaling was vanwege bedrijfsregels niet mogelijk. Toch in overleg met Exto en de kunstenaar het werk ruim op tijd ontvangen. Goede service via mail en telefoon. Ook nazorg is goed, controle of het kunstwerk in goede orde is ontvangen. Helemaal tevreden.

Nutrilab; Pieter Vos

Zeer goed. Snelle service. Meedenken en actie! Super fijn.

Prima, betrouwbaar, snelle services

ik vind het een leuke site waarop heel betaalbare en toch mooie kunst staat.
Een mooie manier om kunst rechtstreeks van de maker naar de koper te brengen.

Reactie Exto.nl:

Hartelijk dank voor je review! Wij wensen je veel plezier met de aangekochte werken.

Bezorging snellen goed, al kwam dat ook omdat ik toevallig thuis was. Details over se bezorgdag en -tijd kan accurater