Exto.nl

Ant Doets

Door een artikel in het plaatselijke krantje kwam ik in aanraking met het werk van Frans van Vuuren en daardoor ook met Exto. Op een eenvoudige manier schilderijen bekeken en eentje besteld. Door een artikel in het plaatselijke krantje kwam ik in aanraking met het werk van Frans van Vuuren en daardoor ook met Exto. Op een eenvoudige manier schilderijen bekeken en eentje besteld.
Normaal zou ik niet snel een schilderij bestellen via internet, maar in deze Corona-tijd kwam dit goed van pas.

Gonnie

Het kunstwerk ziet er goed uit, precies wat ik verwachtte.

Reactie Exto.nl:

Bedankt voor je review! We zien je graag terug op exto.nl.

Matthijs

Soepel, snel en prettig

Reactie Exto.nl:

Hartelijk dank voor uw review en graag tot zien op exto!

NN

Snelle afhandeling; toegankelijke website.
De schilder woont dichtbij en besloot het schilderij zelf te leveren. Erg leuk!

Bedankt voor je review!

Christan Zantboer

Heel goed

Reactie Exto.nl:

Bedankt voor je review en graag tot ziens in het nieuwe jaar!

J. Boon

Erg goed! Werd zelfs persoonlijk door de kunstenares gebracht.

Reactie Exto.nl:

Hartelijk dank voor je review! Je suggestie nemen we mee naar onze kunstenaars, dank daarvoor. Graag tot ziens op exto.nl.

Erik

Prima. Koop via Exto ging heel vlot. Verkoper nam snel contact op om aflevering te overleggen. In overleg besloten de aankoop af te halen om beschadigingen te voorkomen. Vriendelijk onthaalt en... Prima. Koop via Exto ging heel vlot. Verkoper nam snel contact op om aflevering te overleggen. In overleg besloten de aankoop af te halen om beschadigingen te voorkomen. Vriendelijk onthaalt en aankoop stond klaar.

Reactie Exto.nl:

Bedankt voor de mooie review! Graag tot ziens op exto.nl.

Marry

Snel geleverd en blij met kunstwerk!

Reactie Exto.nl:

Hartelijk dank voor je review! Veel plezier met het kunstwerk en graag tot zien op exto.nl.

Roger Rutsaert

Uitstekend

Reactie Exto.nl:

Hartelijk dank voor de review en graag tot ziens!

Leemans

2 tekeningen besteld