Mark Ossen

Zeer prettig in de communicatie en doet wat het beloofd.

Koppes-onderhoud

EC beton30 dendifier is een prima product. De levering en communicatie met Exterior coatings gaan vlot.

Emile

Goed product en prettig verwerkbaar.

Peter H

Prettige communicatie en leverantie volgens afspraak van een product (EC gevel crème) die voldoet naar wens voor een alleszins redelijke prijs.

Wij gebruiken "EasyClean Nano voor leer" op lederen delen van muziekinstrumenten (saxofoons), sinds enige weken. Tot nu toe zijn we uiterst tevreden over de gedragingen van dit product. De tijd... Wij gebruiken "EasyClean Nano voor leer" op lederen delen van muziekinstrumenten (saxofoons), sinds enige weken. Tot nu toe zijn we uiterst tevreden over de gedragingen van dit product. De tijd zal leren hoe e.e.a. zich op langere termijn houdt, maar we hebben daar alle vertrouwen in.
Joop Veerman.

Hartman

Hele snelle afhandeling en verzending. Goed product

Voegbedrijf Heerenveen / De JONG

Levering producten op zeer korte termijn
Korte / correcte communicatie
Goede prijs

Onderhouder

Er moet onderscheid worden gemaakt in levering, product en duurzaamheid. Dat laatste is niet te beoordelen, bevraag me daar over 10-15 jaar nog eens op zou ik denken. EC gevelcrème laat zich... Er moet onderscheid worden gemaakt in levering, product en duurzaamheid. Dat laatste is niet te beoordelen, bevraag me daar over 10-15 jaar nog eens op zou ik denken. EC gevelcrème laat zich eenvoudig verwerken met een geschikte roller en kwast. Wel is de te gebruiken hoeveelheid fors hoger dan de optimistische opgave van 200 ml/m2, houdt eerder rekening met ca. 300ml. Over de levering ben ik minder te spreken: dat duurde tot twee maal toe een tot twee dagen langer dan aangekondigd.

Voegbedrijf jager bv

Gevel impregneerMooi product om mee te werken. Snelle en goede levering. Een aanrader voor de gevels