Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Ziana Boutaina

Op aanbevelen zijn we terecht gekomen bij ExpressMedia. Ons flyers en banner laten ontwerpen hier en ben zeer tevreden! Zeker een aanrader.

Professioneel, er wordt goed meegedacht. Daarnaast ook snelle service.

Frasers Property Europe

Aanbevolen door Grandcopyrette , was goede tip

snelle service, goede kwaliteit en aardige medewerkers!

Reisbureaumarrakech

Expressmedia levert top prestaties volgens afspraak! Er wordt goed en duidelijk gecommuniceerd en geluisterd naar de wensen van de klant. Tijdens de bouwfase is het mogelijk nog wijzigingen door te... Expressmedia levert top prestaties volgens afspraak! Er wordt goed en duidelijk gecommuniceerd en geluisterd naar de wensen van de klant. Tijdens de bouwfase is het mogelijk nog wijzigingen door te voeren hier zijn ze heel flexibel. Complimenten voor de servicedesk, goed bereikbaar en op alle vragen een antwoord. 100% tevreden klant!

Duidelijk communiciren en luisteren naar de wensen van de klant.

020 Finance

Snelle service, top bedrijf šŸ‘

Meneerpannenkoek

Complimenten naar Youssef, die heeft ons geholpen met een mooie logo en menukaart. Hij is flexibel en denkt met je mee.

Snelle goede leveren

Charella

Mijn ervaring met expressmedia is dat ze heel goed weten waar ze mee bezig zijn.

Super bedrijf!

Sterke communicatie

Prima en snelle service. originele ontwerpen. snelle administratieve afhandeling.

Chef Ali

Zeer snel en secuur, een erg betrouwbare partner die heel veel uit mijn handen neemt zodat ik mij kan focussen op mijn codebusiness. Ga zo door Team Expresss Media

Zeer snel, resultaatgericht en secuur, erg betrouwbare, flexibel en vakkundig.