Beoordeel de klantvriendelijkheid d.m.v. een score 1 t/m 5
9.8/10
Beoordeel de deskundigheid van de medewerkers d.m.v. een score 1 t/m 5

Consequent vastgoedbeheer

Ik heb mijn cursus echt als aanwinst op mijn bedrijf ervaren de deskundigheid en manier van uitleg is gewoon uitmuntend

Duidelijk uitleg zelf voor mensen die er gaan kaas van hebben gegeten

Uitmuntend

Reactie Expert Training Centre:

Een super leuke review, top bedankt šŸ˜ƒ

Duidelijke uitleg

Professionele indruk

Peter van Putten, woningcorporatie Provides

Een cursus gehad om schade beperkend deuren en ramen te openen.

Uw bedrijf komt op mij zeer professioneel over, en uw docent/medewerker heeft op een prettige manier de lesstof overgebracht.

Deskundigheid van de medewerkers

Docent is erg deskundig en weet waar hij het over heeft en waar je tegenaan kunt lopen met de daarbij behorende mogelijke oplossingen.

Marc

Mijn verwachtingen zijn overtroffen. Vriendelijke mensen met hart voor hun werk.

Vakkennis, Op alle vragen wel een antwoord hebben.

Deskundigheid van de medewerkers

De instructeur was zeer vakbekwaam en legde de dingen op een heel begrijpende manier uit.

Marc

Een goede en praktijkgerichte cursus. Prettige manier van lesgeven, zeer veel geleerd! Bedankt.

Vakkennis en al mijn vragen zijn beantwoord!

Zeer ervaren

Vermeulen Bouw

Op de bouwschool in Breda heeft ETCB cursus gegeven waar ik erg veel aan heb gehad.
De manier van lesgeven (lekker veel praktijk) werd met passie gedaan.
Ik dacht voor de cursus nog dat...
De manier van lesgeven (lekker veel praktijk) werd met passie gedaan.
Ik dacht voor de cursus nog dat ik in die dag nooit zo veel kon leren maar daar ben ik nu zeker op terug gekomen.

Nemen ruim de tijd voor al je vragen.
Vriendelijke instructeur die op al de vragen een duidelijk antwoord had.

Deskundigheid van de medewerkers

Zeer vakkundige instructeurs die duidelijk hun sporen hebben verdiend

Wijnand

Goede ervaring met de mannen

Verstand van hun werk

Hoog

HAN

was leuk om een dag mee telopen.

prima

Marsman Montage

Het was een leerzame cursus waarbij het ook erg prettig was dat er weinig cursisten waren en 2 instructeurs dus voldoende tijd om een en ander te leren. Mijn vraag is wel of er misschien nog een... Het was een leerzame cursus waarbij het ook erg prettig was dat er weinig cursisten waren en 2 instructeurs dus voldoende tijd om een en ander te leren. Mijn vraag is wel of er misschien nog een vervolg cursus is waarbij op ons werkvlak ( kunststof kozijnen ) breder behandeld wordt , wij komen de andere sloten en toegang bij houten deuren veel minder tegen

P&D Timmer en onderhoudsbedrijf

Kennis van zaken, sociaal, behulpzaam,

Ziet er keurig verzorgd uit heeft veel in het vakgebied materiaal liggen op voorraad

Deskundigheid van de medewerkers

Zeer goed weten waar ze het over hebben