Beoordeel de klantvriendelijkheid d.m.v. een score 1 t/m 5
9.8/10
Beoordeel de deskundigheid van de medewerkers d.m.v. een score 1 t/m 5

Marcel

Fijne training vol met handige tips om professioneel te kunnen opereren

Lekker praktisch goed lesmateriaal

Deskundigheid van de medewerkers

Zeker goed duidelijke uitleg en genoeg mogelijkheid om zelf dingen uit te proberen

Goedemiddag,
Bedankt voor u review.
Met veel theorie en weinig praktijk leer je dit vak niet echt en is tevens niet zo leuk:)
Wij proberen dan ook lekker veel praktijk te doen en...
Goedemiddag,
Bedankt voor u review.
Wij proberen dan ook lekker veel praktijk te doen en cursisten zelf aan de slag te laten gaan.
op die manier leer men het best. Heeft u in de toekomst nog vragen dan staan wij natuurlijk voor u klaar.

Rotsaert schrijnwerkerij

De training basis openingstechnieken was geweldig! Ik heb op een dag alles geleerd wat ik moest weten om aan de slag te kunnen op een professionele manier. Niet meer en niet minder. Alles op een... De training basis openingstechnieken was geweldig! Ik heb op een dag alles geleerd wat ik moest weten om aan de slag te kunnen op een professionele manier. Niet meer en niet minder. Alles op een heel duidelijke manier uitgelegd door iemand die door en door gepationeerd is in zijn vak en die er alles van kent.

Vakkennis

Heida

Goede uitleg van de cursus

Gereedschap besteld en snel geleverd

Deskundigheid van de medewerkers

Deskundig heid goed en goede uitleg hoe alles is en hoe het werkt

Accolade

Leuke leerzame cursus

De man had een goed verhaal en veel praktijd sessies

Zeer deskundig

Johan

Cursus

Cursus

Deskundigheid van de medewerkers

Goeie deskundige mensen met goeie uitleg en goed gemotifeerd

Robbert

Peter is een sympatieke man met verstand van zaken. Ik heb de cursus als zeer waardevol ervaren!

A.A.A.M/Dirk Van der Elst bvba

Ik wist op voorhand niet goed wat te verwachten van deze cursus, maar deze heeft alle verwachtingen overtroffen.

Zeer professioneel en top dienstverlening

Deskundigheid van de medewerkers

Waauw, in mijn jeugd was ik van van Mac Gyver, nu heb ik er een opleiding van gekregen

John / Roessen & Roessen

Mijn ervaring met dit bedrijf was top, we waren met een klein groepje van 4. De uitleg super en men neemt de tijd. Geen gepruts met goedkope sloten, maar gewoon het echte werk.

Alles word bekeken vanuit alle hoeken om je werk goed en snel uit te kunnen voeren, de uitleg stopt niet na hoe, wat en waarom.

Deskundigheid van de medewerkers

Ja een man van de praktijk, heel duidelijk te merken. En gedreven door passie voor het vak.
Geen vraag die hij niet kon beantwoorden of een betere oplossing voor had. Helemaal top.

Helmert

Positieve cursus gehad uitleg goed cursusleider luistert goed en haakt er goed op in

Simpel en niet opdringerig wel duidelijk over eigen product

Fijne en aardige cursusleider

Beste meneer Helmert, bedankt voor de mooie review 😁

Erwin goewie Dolmans

Ik vond het een super leuke en interssante cursus
Alles goed en geduldig uit gelegd
Ben in de ban van de sloten nu :)

Nog geen producten ontvangen

Zeer deskundig

Reactie Expert Training Centre:

Hallo Erwin, bedankt voor je leuke reactie en je gezelligheid 😀