W.K

Goede service

Levering netjes op tijd

Zeer tevreden over excluso. Vandaag besteld is morgen in huis! Dit is een bedrijf met een top service en zeer klantvriendelijk!

Klantenservice
Laagste prijs garantie

LUC HESTERS

Zeer snelle levering,zo snel hoeft het echt niet voor mij " maar toch Proficiat ",ik kocht een Invicta horloge en vraag jullie toch op te letten dat er echt "echt" geen krasjes op te zien zijn d'as... Zeer snelle levering,zo snel hoeft het echt niet voor mij " maar toch Proficiat ",ik kocht een Invicta horloge en vraag jullie toch op te letten dat er echt "echt" geen krasjes op te zien zijn d'as niet fijn,nauw ja krasjes die misschien toch afkomstig zijn bij de fabricage ?,kortom fijn samenwerken Dank U Wel Luc Belgie.

Toch een betere beschrijving van de horloges op jullie site !,je kan nu wel voldoende informatie vinden over een product maar het matcht toch beter als je alle gegevens van kop tot teen vind op de... Toch een betere beschrijving van de horloges op jullie site !,je kan nu wel voldoende informatie vinden over een product maar het matcht toch beter als je alle gegevens van kop tot teen vind op de site waar je iets van gaat bestellen he.

Aankoop horloge

Communicatie naar klanten. Ik had na twee weken nog geen informatie gekregen over de aankoop. Na een mail werd ik goed geholpen.

Goede ervaring

Snelle levering, goede info verstrekking

Marga Hartog

👍

Snelle levering overzichtelijke site en.niet duur

Tot nu toe niet

Onno Hutten

Prima bedrijf

Prijs

MIRJAM VAN BELZEN

Ik heb een horloge gekocht en dat is me goed bevallen. Het was een Engelse site, maar alles was goed vertaald in het Nederlands.

Goede en snelle levering.
Duidelijke site, als je vragen hebt worden ze gelijk beantwoord.

Het boekje dat erbij zit mag nog in het Nederlands vertaald worden. Zo kan je beter alle functies begrijpen die op je horloge zitten.

Cindy van Eekelen

Snelle levering. Kwaliteit prijsverhouding is ook prima.

Wael

Vriendelijk geholpen. Uitstekende service!