Reactietijd op uw vragen

Judith

Snelle levering. Prachtige horloge. Alleen jammer dat er geen extra schakels bijgeleverd zijn, wat normaliter standaard is bij dit horloge

Tips of verbeterpunten

Snelle, goede levering. In originele verpakking. Netjes verpakt om schade te voorkomen

Reactie Excluso.nl:

Beste Judith, Vervelend om te horen dat u extra schakels bij het horloge had verwacht, maar over het algemeen wordt dit nooit extra bij een horloge geleverd. Het horloge wordt altijd op zijn... Beste Judith, Vervelend om te horen dat u extra schakels bij het horloge had verwacht, maar over het algemeen wordt dit nooit extra bij een horloge geleverd. Het horloge wordt altijd op zijn grootste maat geleverd, dus indien het ingekort moeten worden zijn de extra schakels degene die eruit gehaald worden. Mocht u extra schakels nodig hebben dan zullen we deze gratis voor u nasturen! Mocht u verder nog vragen hebben dan hoor ik het graag en kunt u contact met ons opnemen via info@excluso.nl

SKX Aggi

Horloge gevonden voor de beste prijs. Levering perfect op tijd, zoals aangegeven op de site.

Scherpe prijs, snelle levering

Afsprken zijn nagekomen en, ……. alles in 1x goed!!

Tips of verbeterpunten

De zorgvuldigheid waarmee het product is verpakt.

Horloge gekocht.

Tips of verbeterpunten

Duidelijke site, en snelle levering en groot assortiment.

Van buren

Super contact

Snelle service

Alles oke

Hirni Ratrika Salamur

Mijn eerste bestelling was goed gegaan. Ik ben heel tevreden. Mijn vragen via Facebook wordt snel beantwoord! Ik krijgt snelle reactie en hulp. Super!!! Ik zou wel blijf aankopen doen bij excluso.

Tips of verbeterpunten

Het product wordt veilig bezorg!

Harvy

Drie horloges besteld omdat er 1 helaas niet meer te verkrijgen is. Kreeg dit gelijk te horen zodat ik ervan op de hoogte was en teveel betaald bedrag stond de volgende dag gelijk op rekening.... Drie horloges besteld omdat er 1 helaas niet meer te verkrijgen is. Kreeg dit gelijk te horen zodat ik ervan op de hoogte was en teveel betaald bedrag stond de volgende dag gelijk op rekening. Horloges waren goed verpakt bezorgd. Super service, zal zeker weten terugkomen.

Snelle communicatie

Snelle levering en ook snelle reactie op klantvragen