Frank

Het is makkelijk om via de website een horloge uit te zoeken en te bestellen. Levertijd zou 1 à 2 weken zijn, maar ik heb het horloge na precies 1 week al ontvangen.

Goed werkende website en automatische e-mail bevestigingen.

Ook zonder het aanmaken van een account zou het prettig zijn wanneer je de status van je bestelling kunt volgen.

Piet Haarsma

Wel, tweemaal gebeld en tot volle tevredenheid geholpen, de verkoper had alle tijd voor me, want ik woon alleen en ja als je dan eenmaal aan het babbelen bent, man dan hou je niet meer op, maar... Wel, tweemaal gebeld en tot volle tevredenheid geholpen, de verkoper had alle tijd voor me, want ik woon alleen en ja als je dan eenmaal aan het babbelen bent, man dan hou je niet meer op, maar keurig geholpen.

Het produkt precies op tijd leveren en keurig control of ik wel de persoon was, dit gebeurt niet bij iedereen.

Gewoon zo doorgaan.

Esther Mckay

Super vriendelijk geholpen aan de telefoon. Zeker een aanrader.

Telefonisch contact gehad. Super geholpen aan de telefoon.

Vaneesbeck

Goede service en correct in het leveren.

Hele snelle verzending en levering. Volgende dag geleverd via DHL. Goeie kwaliteit horloges en heel goed verpakt.

Hele snelle levering.

Benno

Echt super!! Ook de laagste prijsgarantie is gewoon goed afgehandeld ... complimenten daarvoor.

Veel aanbod.

Goede prijs en snel bezorgd

Snelle service

Productbeschrijving mag wat uitgebreider. In eerste mail vermelden dat er nog een mail volgt met de code voor track & trace.

Gunter

Heb hier een invicta-uurwerk besteld , correcte prijs , snelle levering en afhandeling

het juiste product wordt op een zeer snelle en efficiente manier geleverd .
Grote keuze , voor ieder wat wils

Gewoon top

Vernepeling