Reactietijd op uw vragen

Fabienne

Prachtig artikel. Duidelijke en makkelijke website. Zeer snelle verzending. Goed verpakt. Ook fijn dat je via mail op de hoogte gebracht wordt van zodra je pakje verzonden is.

Tips of verbeterpunten

Duidelijke website. Snelle en verzorgde verzending.

Marita

Mooie horloge snelle levering šŸ‘

Duidelijj

Ingrid

Bij inschrijving voor nieuwsbrief zou ik direct kortingscode voor 5 euro krijgen. Niet ontvangen, dit bij bestelling vermeld. Keurig mailtje gekregen dat 5 euro zou worden teruggestort, was volgende... Bij inschrijving voor nieuwsbrief zou ik direct kortingscode voor 5 euro krijgen. Niet ontvangen, dit bij bestelling vermeld. Keurig mailtje gekregen dat 5 euro zou worden teruggestort, was volgende dag op mijn rekening. Goede

Goede service, zie boven
Klantvriendelijk

A Zwaanswijk

Dit was mijn eerste bestelling,maar ik kan uw verzekeren dat het niet de laatste zal zijn!Ben verheugd dat ik jullie site ontdekte/vond!

Tips of verbeterpunten

Ooh ja zeker,de snelle reactie tijd met het versturen van de factuur en de bestelling zelf ervaarde ik als zeer professioneel!Dat geeft je als klant het gevoel dat men hier serieus bezig is!Mijn... Ooh ja zeker,de snelle reactie tijd met het versturen van de factuur en de bestelling zelf ervaarde ik als zeer professioneel!Dat geeft je als klant het gevoel dat men hier serieus bezig is!Mijn complimenten daarvoor....

Prima keuze in horloges snelle en correcte levering

Tips of verbeterpunten

Goed informatie over de specificaties, zoals bijvoorbeeld dikte van het horloge

Pieter

Het bedrijf is goed, alleen het bedrijf wat het pakje vervoerd neemt het niet zo nauw, mijn pakje was bij een ander adres afgegeven terwijl je voor ontvangst moet tekenen. Ze hebben het alsnog... Het bedrijf is goed, alleen het bedrijf wat het pakje vervoerd neemt het niet zo nauw, mijn pakje was bij een ander adres afgegeven terwijl je voor ontvangst moet tekenen. Ze hebben het alsnog dinsdag afgeleverd .

Goede ondersteuning

Geen ervaring. Levering goed en op tijd.

Nvt

Nick

Had een horloge besteld waar bijstond dat het 1-2 weken duurde, maar had het al na 3 dagen. Erg positieve verrassing, en de verpakking was ook zeer goed.

Levertijd, verpakking

Prima service

Snelle terug koppeling

Goed en snel geholpen bij mijn problemen.

Professioneel