Ingrid

Bij inschrijving voor nieuwsbrief zou ik direct kortingscode voor 5 euro krijgen. Niet ontvangen, dit bij bestelling vermeld. Keurig mailtje gekregen dat 5 euro zou worden teruggestort, was volgende... Bij inschrijving voor nieuwsbrief zou ik direct kortingscode voor 5 euro krijgen. Niet ontvangen, dit bij bestelling vermeld. Keurig mailtje gekregen dat 5 euro zou worden teruggestort, was volgende dag op mijn rekening. Goede

Goede service, zie boven
Klantvriendelijk

A Zwaanswijk

Dit was mijn eerste bestelling,maar ik kan uw verzekeren dat het niet de laatste zal zijn!Ben verheugd dat ik jullie site ontdekte/vond!

Ooh ja zeker,de snelle reactie tijd met het versturen van de factuur en de bestelling zelf ervaarde ik als zeer professioneel!Dat geeft je als klant het gevoel dat men hier serieus bezig is!Mijn... Ooh ja zeker,de snelle reactie tijd met het versturen van de factuur en de bestelling zelf ervaarde ik als zeer professioneel!Dat geeft je als klant het gevoel dat men hier serieus bezig is!Mijn complimenten daarvoor....

Geen verbeterpunten die ik kan bedenken en mijn eerlijke tip ……..Ga Zo Door!!!!!

Prima keuze in horloges snelle en correcte levering

Goed informatie over de specificaties, zoals bijvoorbeeld dikte van het horloge

Zoekfunctie op dikte van de horloges

Pieter

Het bedrijf is goed, alleen het bedrijf wat het pakje vervoerd neemt het niet zo nauw, mijn pakje was bij een ander adres afgegeven terwijl je voor ontvangst moet tekenen. Ze hebben het alsnog... Het bedrijf is goed, alleen het bedrijf wat het pakje vervoerd neemt het niet zo nauw, mijn pakje was bij een ander adres afgegeven terwijl je voor ontvangst moet tekenen. Ze hebben het alsnog dinsdag afgeleverd .

Goede ondersteuning

Vervoerder goed volgen

Geen ervaring. Levering goed en op tijd.

Nvt

Nick

Had een horloge besteld waar bijstond dat het 1-2 weken duurde, maar had het al na 3 dagen. Erg positieve verrassing, en de verpakking was ook zeer goed.

Levertijd, verpakking

Prima service

Snelle terug koppeling

Goed en snel geholpen bij mijn problemen.

Professioneel

Judith

Snelle levering. Prachtige horloge. Alleen jammer dat er geen extra schakels bijgeleverd zijn, wat normaliter standaard is bij dit horloge

Snelle, goede levering. In originele verpakking. Netjes verpakt om schade te voorkomen

extra schakels lever bij horloge.

Reactie Excluso.nl:

Beste Judith, Vervelend om te horen dat u extra schakels bij het horloge had verwacht, maar over het algemeen wordt dit nooit extra bij een horloge geleverd. Het horloge wordt altijd op zijn... Beste Judith, Vervelend om te horen dat u extra schakels bij het horloge had verwacht, maar over het algemeen wordt dit nooit extra bij een horloge geleverd. Het horloge wordt altijd op zijn grootste maat geleverd, dus indien het ingekort moeten worden zijn de extra schakels degene die eruit gehaald worden. Mocht u extra schakels nodig hebben dan zullen we deze gratis voor u nasturen! Mocht u verder nog vragen hebben dan hoor ik het graag en kunt u contact met ons opnemen via info@excluso.nl

SKX Aggi

Horloge gevonden voor de beste prijs. Levering perfect op tijd, zoals aangegeven op de site.

Scherpe prijs, snelle levering

Nvt