Reactietijd op uw vragen

Inès

Zeer goed bedrijf snel aangekomen en perfecte staat

Tips of verbeterpunten

Mooi product en goede staat

Alida Van den berg

Top

Tips of verbeterpunten

Het pakketje werd ontzettend snel geleverd. Top

Snelle levering ! Duidelijk

Snelle levering , goede site

Bianca

Snelle levering en precies zoals beschreven, zeer tevreden over dit bedrijf!

Tips of verbeterpunten

Op een maandag, ergens tegen de avond, een nieuw horloge besteld. Het uitgebreide assortiment van Excluso bevat veel nieuwe modellen van verschillende merken, zo ook van het merk dat ik op het oog... Op een maandag, ergens tegen de avond, een nieuw horloge besteld. Het uitgebreide assortiment van Excluso bevat veel nieuwe modellen van verschillende merken, zo ook van het merk dat ik op het oog had. De productomschrijving is zeer uitgebreid en de lijst met specificaties geeft een goed overzicht van het product. Omdat ik laat in de middag bestelde, verwachtte ik het product twee dagen later in huis te hebben. Echter, hoewel ik niet voor 15.00 uur besteld had, was het product tot mijn verbazing wel degelijk de volgende dag in huis. Het product zat stevig verpakt in een perfect passend doosje. Vanuit ecologisch oogpunt een zeer goede zet om niet mee te doen aan de trend waarbij bedrijven ongeveer twee derde lucht versturen. Kortom, in alle opzichten een zeer positieve aankoopervaring.

Tips of verbeterpunten

Informatievoorziening, assortiment, leveringstijd, verpakking.

Zeer goede communicatie . Goede Service . En snelle verzending . Hier gaan zeker nog aan kopen volgen . Heel erg Bedankt voor de goede service .

Tips of verbeterpunten

Ik had mijn adres verkeerd geschreven . Zag ik pas na mijn betaling . Een e-mail gestuurd en het was dadelijk in orde .
Echte Top service

Is netjes gedaan

Maureen

Leuke aanbieding, makkelijk te bestellen en snelle bezorging.

Tips of verbeterpunten

Pakje na veel zoeken en telefoneren gevonden....

Charley v Oldenmark

Ik heb mijn shop moment bij Excluso als zeer prettig ervaren, en zeker voor herhaling vatbaar!
Fantastische klantenservice, er wordt goed geluisterd naar de klant en er wordt ontzettend snel, netjes en adequaat gehandeld, oftewel.. Ik ben fan!😉

Tips of verbeterpunten

- Super vriendelijke klantenservice, dit zorgt voor een vertrouwd gevoel en een grote gun factor naar het bedrijf zelf.
- De producten zijn snel in huis.
- Er kan doormiddel van Afterpay...
- De producten zijn snel in huis.
- Er kan doormiddel van Afterpay afgerekend worden. Dit is erg fijn, zo kan de consument eerst het product thuis bekijken voor men overgaat tot betaling.