Reactietijd op uw vragen

Super snelle levering en afterparty mogelijk.
Prima webshop!

Scherp geprijsd
Achteraf betalen

Carlo

Prima contact met de verkoper, sterker nog: werd binnen 1 minuut na aankoop al gebeld, met de mededeling dat het ivm kerstdrukte de levering mogelijk wat vertraging kon oplopen..uiteindelijk alsnog... Prima contact met de verkoper, sterker nog: werd binnen 1 minuut na aankoop al gebeld, met de mededeling dat het ivm kerstdrukte de levering mogelijk wat vertraging kon oplopen..uiteindelijk alsnog snel geleverd en goed verpakt, kortom: fijne communicatie

Communicatie

John Haan

Prima uitvoering, product keurig op tijd binnen, in de juiste verpakking.

Mail wordt snel beantwoord. Had een horloge besteld, deze werkte niet. Krijg gelijk een andere toegestuurd en degene die niet werkt mag ik houden.

Service is TOP!

JW

Horloge gekocht via deze site. Mooi 10% tegoedbon verdiend!

Makkelijk te gebruiken

Site prima maar ik heb na een dag of 4 nog steeds geen enkele indicatie wanneer mij horloge wordt geleverd? Los van het feit dat dit soms wat langer kan duren zou een indicatie over de levertijd via... Site prima maar ik heb na een dag of 4 nog steeds geen enkele indicatie wanneer mij horloge wordt geleverd? Los van het feit dat dit soms wat langer kan duren zou een indicatie over de levertijd via de mail wel handig zijn. Dat dit niet gebeurt maar ik wel een verzoek krijg op jullie te beoordelen is voor mij de verkeerde volgorde...

Nog niet

Reactie Excluso.nl:

Beste heer/mevrouw, Ik heb uw bestelling bekeken, inderdaad erg onhandig dat de mail om een beoordeling te schrijven eerder komt dat de bestelling zelf, onze excuses daarvoor. De vertraging zit... Beste heer/mevrouw, Ik heb uw bestelling bekeken, inderdaad erg onhandig dat de mail om een beoordeling te schrijven eerder komt dat de bestelling zelf, onze excuses daarvoor. De vertraging zit hem in het feit dat er besteld is op eerste kerstdag, om die reden kunnen we de bestelling niet tijdig versturen. Tevens zit er na de kerstdagen een weekend en dus kan ik me voorstellen dat het voelt als een zeer lange levertijd. Er is echter wel een track&trace code van uw zending, daarop wordt aangegeven dat het pakket vandaag bij u geleverd wordt. Ik zal deze ook nog even apart per mail naar u versturen. Mocht u verder nog vragen hebben dan kunt u natuurlijk ook direct met ons contact opnemen en helpen we u verder (info@excluso.nl of 023-6201620). Met vriendelijke groet, Excluso

Eric H.

Scherpe prijs en snelle levering

Prijs / snelle levering

Brons

Super snel geleverd ondanks de feestdagen! Helemaal top

Tips of verbeterpunten

Overzichtelijke site en goed werkend ook een goede uitleg van het product!

David van Tricht

Super service, was zelf te laat om het de volgende dag bezorgd te krijgen maar een telefoontje was genoeg om dit alsnog geregeld te krijgen.

Service en bereikbaarheid

Baas