Alida Van den berg

Top

Het pakketje werd ontzettend snel geleverd. Top

Snelle levering ! Duidelijk

Snelle levering , goede site

Bianca

Snelle levering en precies zoals beschreven, zeer tevreden over dit bedrijf!

NVT

Op een maandag, ergens tegen de avond, een nieuw horloge besteld. Het uitgebreide assortiment van Excluso bevat veel nieuwe modellen van verschillende merken, zo ook van het merk dat ik op het oog... Op een maandag, ergens tegen de avond, een nieuw horloge besteld. Het uitgebreide assortiment van Excluso bevat veel nieuwe modellen van verschillende merken, zo ook van het merk dat ik op het oog had. De productomschrijving is zeer uitgebreid en de lijst met specificaties geeft een goed overzicht van het product. Omdat ik laat in de middag bestelde, verwachtte ik het product twee dagen later in huis te hebben. Echter, hoewel ik niet voor 15.00 uur besteld had, was het product tot mijn verbazing wel degelijk de volgende dag in huis. Het product zat stevig verpakt in een perfect passend doosje. Vanuit ecologisch oogpunt een zeer goede zet om niet mee te doen aan de trend waarbij bedrijven ongeveer twee derde lucht versturen. Kortom, in alle opzichten een zeer positieve aankoopervaring.

Informatievoorziening, assortiment, leveringstijd, verpakking.

Zeer goede communicatie . Goede Service . En snelle verzending . Hier gaan zeker nog aan kopen volgen . Heel erg Bedankt voor de goede service .

Ik had mijn adres verkeerd geschreven . Zag ik pas na mijn betaling . Een e-mail gestuurd en het was dadelijk in orde .
Echte Top service

Is netjes gedaan

Maureen

Leuke aanbieding, makkelijk te bestellen en snelle bezorging.

Pakje na veel zoeken en telefoneren gevonden....

Betere leveringsfirma

Charley v Oldenmark

Ik heb mijn shop moment bij Excluso als zeer prettig ervaren, en zeker voor herhaling vatbaar!
Fantastische klantenservice, er wordt goed geluisterd naar de klant en er wordt ontzettend snel, netjes en adequaat gehandeld, oftewel.. Ik ben fan!😉

- Super vriendelijke klantenservice, dit zorgt voor een vertrouwd gevoel en een grote gun factor naar het bedrijf zelf.
- De producten zijn snel in huis.
- Er kan doormiddel van Afterpay...
- De producten zijn snel in huis.
- Er kan doormiddel van Afterpay afgerekend worden. Dit is erg fijn, zo kan de consument eerst het product thuis bekijken voor men overgaat tot betaling.

1ste maal aankoop cadeaubon.
Snelle service.