Excluso.nl

Excluso.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Excluso.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1037
9.7/10
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Excluso.nl met 9.7/10. Gebaseerd op 1037 ervaringen.

Corina
Goed (8/10)
Corina

Horloge dat ik besteld heb komt niet helemaal overeen met hetgeen ik op de site besteld heb (5 atm ipv 10 atm zoals op de site stond) echter voor mij geen probleem. Wel een aandachtspunt! Geen batterij labeltje dus horloge stond niet stil bij ontvangst.

Score voor Excluso.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Duidelijk omschreven, snelle levering.

Rainier van milligen
Rainier van milligen

+ : Netjes optijd geleverd , Horloge ziet er strak en netjes uit .

- : Beschadeging aan doos van verpakking en horloge doos!. Baalde ervan!. Maar.. Opgelost door mij een nieuw doosje toe te sturen! Erg tevreden !

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer goed! doosje van mijn ferrari horloge was licht beschadigd, dus had ik dat in de recensie gezet . zo werd ik opgebeld en er werd mijn een volledig nieuw doosje aangeboden! erg tevreden! super service!.

David Sesay
David Sesay

Mijn bestelling werd snel verwerkt en binnen de gegeven tijd. Bravo!

Er waren niet veel keuze van het product ik wilde kopen. Ik belde de klantenservice voor een ander model die niet beschikbaar was. Dit is waarschijnlijk waar dit bedrijf zouden moeten kijken. Een scala aan keuzes voor hun klanten.
Ik kon er gemakkelijk naar een ander bedrijf te kopen wat ik zocht.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Dit was mijn eerste ervaring met dit bedrijf. de service was goed.

Patrick
Patrick

Laagste prijsgarantie

N.v.t.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Top. de communicatie en laagste prijsgarantie zijn perfect. de levering snel en correct..
absolute aanrader dus!!.

Goed (8/10)

Duidelijke omschrijving van het product wat de keuze tot aankoop vergemakkelijkt.

De leveringstijd was langer dan omschreven. Zondag in bestelling geplaatst en pas donderdag ontvangen.

Reactie Excluso.nl:

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw beoordeling, vervelend om te horen dat u pas donderdag uw bestelling heeft ontvangen. Ik heb het even nagekeken maar de bestelling is hier wel op maandag verstuurd. Ik verwacht dus dat er iets mis is gegaan bij de vervoerder, waarvoor onze excuses.

We hopen dat u veel plezier heeft van het horloge.

Excluso

Score voor Excluso.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Beste, ik had inderdaad nog niet eerder gereageerd daar ik bij de eerste vraag tot beoordeling mijn horloge nog niet ontvangen had.

Laagste prijs garantie
Goede service

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik kreeg niet meteen een bevestigings e-mail, maar ik heb een belletje gepleegd waarbij ik super netjes geholpen werd en alles was in orde, ook nog eens snel geleverd en laagste prijsgarantie. helemaal top!.

Jeanne
Jeanne

Daar ik een nikkelallergie heb kan ik niet alles dragen.
Er is bij jullie een grote keuze uit titanium horloges en een snelle levering

Makkelijk te bestellen.

Melissa
Zeer slecht (2/10)
Melissa

Vragen beantwoorden

Score voor Excluso.nl:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Bestelling gedaan, geen bevestiging gekregen.
mail gestuurd, niet beantwoord.

Josée
Josée

ja zeker, de vlotte en correcte manier om probleem van mijn bestelling op te lossen

neen

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Na een mail van mij naar dit bedrijf met de vraag hoe het kwam dat mijn bestelling niet geleverd was binnen de 24 u na bestelling werd dit zeer correct en vlot in orde gebracht..
bedankt hiervoor en ben zeer blij met mijn aankoop.

Guus Clous
Guus Clous

Snelle service

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Horloge besteld en volgende dag thuis! goede service van de gene die ik aan de telefoon had.

Bedrijfsinformatie

Excluso, het vertrouwde adres voor horloges van topmerken. Altijd de complete en nieuwste collecties van merken als Hugo Boss, Guess, Tommy Hilfiger, Ice-Watch en nog veel meer. Excluso is een officiële dealer van ieder merk dat ze verkopen, hierdoor bent u er zeker van dat ieder horloge origineel is en geleverd wordt met de bijbehorende garantie.
Adres
Tappersweg 10F