Reactietijd op uw vragen

Jolante

Goede duidelijke site. Verder alles goed geregeld. Fijn dat achteraf betalen mogelijk is. Verder een snelle verzending.

Tips of verbeterpunten

Kan niet iets verzinnen wat beter zou kunnen

A van Swaaij

Mijn ervaring tot op heden zonder problemen

Laura Boogaard

Goede, snelle levering

B. Kats

Het was voor mij de eerste keer dat ik met Excluso in kontact kwam, maar het is mij goed bevallen, prachtige website, waar ik makkelijk het horloge vond wat ik wilde kopen

Tips of verbeterpunten

Nee het was goed over lichtelijk

Rob Coenen

Excluso heeft (soms zeer) scherpe prijzen. De levering is zoals beloofd: snel en correct.

Cogro Amsterdam

Perfecte en snelle levering.

Marinus Mulder

Mooi Horloge (Roamer ) maar "doet het niet" - ik denk dat het batterijtje niet werkt - telefonisch contact opgenomen, vriendelijke dame aan de lijn gehad - nu maar hopen dat e.e.a. goed opgelost... Mooi Horloge (Roamer ) maar "doet het niet" - ik denk dat het batterijtje niet werkt - telefonisch contact opgenomen, vriendelijke dame aan de lijn gehad - nu maar hopen dat e.e.a. goed opgelost wordt. Daar heb ik wel vertrouwen in

Tips of verbeterpunten

controleren of het horloge werkt voordat het afgestuurd wordt aan de klant

Ludo Sips

Een zeer goede ervaring. Zeer uitgebreide collectie, Keurig aangetekend verstuurd en snel geleverd. Heel netjes dat de afterpay optie er is. Ook het garantie bewijs zat netjes bij het bestelde... Een zeer goede ervaring. Zeer uitgebreide collectie, Keurig aangetekend verstuurd en snel geleverd. Heel netjes dat de afterpay optie er is. Ook het garantie bewijs zat netjes bij het bestelde horloge.

Bea Van Ettinger

Snelle reactie op digitale vraag, snelle levering en prima ervaring met klantenservice