Excluso.nl

Excluso.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Excluso.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1061
9.7/10
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Excluso.nl met 9.7/10. Gebaseerd op 1061 ervaringen.

in den bosch
Prima (7/10)
in den bosch

Groot aanbod
Verschillende prijsklassen

Trage website

Score voor Excluso.nl:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Er is een groot aanbod aan horloges in verschillende prijsklasse. wat ik als vervelend ervaar is dat de website erg langzaam is en dit lijkt mij niet meer nodig in deze tijd..
de levering was snel echter heb ik specifiek aangegeven bij welke buren het klokje mocht worden bezorgt en dit is genegeerd. denk dat dit meer voor gls is dan voor excluso. .
al met al een goede ervaring en blij met het horloge van executive..
ben alweer aan het kijken naar een nieuw horloge :-).

Nick M
Nick M

Snel geleverd en netjes emails ontvangen met de track and trace.

Nee, alles was naar wens

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mijn ervaring met excluso is voortreffelijk geweest.

Voldoende (6/10)

Op zich zoals beloofd, het pakket voor 15h besteld, de volgende dag bezorgd.

Een andere leveringsdienst of betere afspraken maken met de leveringsdienst zodat je een voorkeursdatum al bij bestelling kunt aangeven voor aflevering met ook een tijdsindicatie zodat je niet de hele dag op je pakketje hoeft te gaan zitten wachten.

Score voor Excluso.nl:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Met excluso zelf geen nare ervaring maar vond het vervoersbedrijf mikropakket geen succes. bij de bestelling kon je niet aangeven wanneer je het pakket bezorgd wilde hebben (verbeterpunt voor excluso), derhalve was ik de eerste dag niet thuis. toen ik bij mikropakket daarna wel kon aangeven op welke dag ze konden komen was er geen tijdsindicatie. ik ben de hele dag thuis geweest, maar geen mikropakket. .
de volgende dag meteen gebeld en zij hadden het voor de dag erna er staan, maar toen was ik er niet. uiteindelijk bijna een week later het pakketje eindelijk in ontvangst kunnen nemen waarbij ik de schuld kreeg van het niet goed bezorgen en ook de dreiging dat ik bij 2x niet thuis mijn pakket bijna was kwijt geweest. uiteindelijk bij volhouden dat ik het goed had ingevuld op de mikropakketsite en de fout echt bij hen moet liggen (of het systeem) bleek er op mijn voorkeursdatum geen chauffeur voor mijn woonplaats te zijn geweest en derhalve het maar naar een dag later, toen ik er niet was, te zijn geschoven.

Snelheid van levering

Betere controle op vervoerder

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik ben tevreden over de bestelling, snelle levering, alleen heel slecht van de postbezorger dat het pakketje achter de container op straat was achter gelaten. het briefje was ook bij de buren afgeleverd en op papier bevestigd door de postbode dat hij het zo heeft achter gelaten.

Snelle selectie en bestelling

Score voor Excluso.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima website, compact en doelgericht bestellen. bevestiging tot en met leveringsnel en begeleid door duidelijke emails.

Goed.

MAD Holding BV
MAD Holding BV

snelle reacties

nee

Alles vlotverlopen.

Suleyman
Suleyman

De sterke punt is dat ze snel met het bezorgen zijn.

Helemaal geen verbeterpunt jullie doen het goed.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Website is mooi gemaakt sn makkelijk te gebruiken bij het zoeken van producten. egt een goed bedrijf.

Goed (8/10)

Overzichtelijke site en snelle levering

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De site van excluso vind ik erg overzichtelijk. de bestelling werd de volgende dag al geleverd. het artikel was netjes en stevig verpakt in een doos.

Voldoende (6/10)

Duidelijke afspraken

De tracking zou wat beter kunnen

Score voor Excluso.nl:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Duidelijk hoe ze het doen, 2 werkdagen is echt 2 werkdagen helemaal top !.

Bedrijfsinformatie

Excluso, het vertrouwde adres voor horloges van topmerken. Altijd de complete en nieuwste collecties van merken als Hugo Boss, Guess, Tommy Hilfiger, Ice-Watch en nog veel meer. Excluso is een officiële dealer van ieder merk dat ze verkopen, hierdoor bent u er zeker van dat ieder horloge origineel is en geleverd wordt met de bijbehorende garantie.
Adres
Tappersweg 10F