Reactietijd op uw vragen

Excluso Haarlem

Een super zaak. Mijn Men M horloge was stuk . Het bedrijf waar ik dit gekocht heb was opgeheven.
Omdat ik verliefd ben op dit merk zocht ik in de buurt naar dit horloge .
Uiteindelijk...
Omdat ik verliefd ben op dit merk zocht ik in de buurt naar dit horloge .
Uiteindelijk kwam ik bij Excluso in Haarlem terecht. Via de post gratis aangetekend kreeg ik vandaag dit prachtige horloge .
Mijn grote dank gaat uit naar Hr Mike van Schie die alles op een perfekte manier heeft georganiseerd

Geen een

Willy

Snelle levering. Mooi horloge.

Harry

Heel goed product en netjes optijd afgeleverd volgens afspraak

Fien mennen

Goed afgeleverd ,mooi verpakt .

Tips of verbeterpunten

Geen verbeterpunten alles perfect .

Piet Reniers

Levering en communicatie erg accuraat.Snelle levering.Duidelijke berichten. Tip :Het is verstandig voordat je het horloge uitpakt de retourvoorwaarden precies te lezen. Alleen kijken en niet om de... Levering en communicatie erg accuraat.Snelle levering.Duidelijke berichten. Tip :Het is verstandig voordat je het horloge uitpakt de retourvoorwaarden precies te lezen. Alleen kijken en niet om de pols doen.Erg goede service ....een aanrader!

Nee, alles perfect.

Nijland

Reparatie duurt erg lang

Reactie Excluso.nl:

U heeft gelijk dat de reparatie van uw horloge langer heeft geduurd dat gebruikelijk. Dit is ontstaan omdat het horloge gerepareerd moest worden bij het merk zelf in Engeland. Vanwege de geldende... U heeft gelijk dat de reparatie van uw horloge langer heeft geduurd dat gebruikelijk. Dit is ontstaan omdat het horloge gerepareerd moest worden bij het merk zelf in Engeland. Vanwege de geldende lock-down heeft de reparatie hierdoor aanzienlijke vertraging opgelopen en dat is zeker vervelend. Wij hebben u als compensatie hiervoor ook 10% korting aangeboden op de reparatiekosten. Onze excuses voor het feit dat we dit verder niet konden versnellen.

H. Vugteveen

De communicatie met Excluso verloopt snel en duidelijk. De verstrekte info m.b.t. de fase waarin de bestelling zich bevindt is volledig en overzichtelijk. Het product wordt snel en netjes afgeleverd.

Tips of verbeterpunten

Wanneer je een bestelling op een ander tijdstip wenst te ontvangen dan moet daarvoor het pakketnummer en de mn code worden opgegeven (ingevuld). Dat is mij echter niet gelukt. Het pakketnummer... Wanneer je een bestelling op een ander tijdstip wenst te ontvangen dan moet daarvoor het pakketnummer en de mn code worden opgegeven (ingevuld). Dat is mij echter niet gelukt. Het pakketnummer staat duidelijk vermeld, maar de m'n code heb ik niet kunnen vinden.

Jan Haesebeyt

Perfect afgeleverd zoals gemeld! Op 1 dag in huis: fantastisch! Het uurwerk is nog mooier dan op de webafbeelding! Dank je wel!

Jolanda

Petra

Ik ben super tevreden over de levering door Excluso .