Ik heb een horloge besteld. Volgens een mail is hij al dagen geleden verzonden maar nog steeds niets ontvangen. Weet niet wat er fout gaat maar ik eil nog geen oordeel geven omdAt ik niet weet aan...

Een track and trace code meegeven van post.nl want vd huidige klopt denk ik niets

Reactie Excluso.nl:

Beste klant,

Wij hebben ondertussen contact met u gehad dat het pakket op tijd verzonden is via DHL maar dat deze door hen is kwijtgeraakt. Uiteraard hoeft u ook niet te betalen indien er niets ontvangen is en wij zoeken op dit moment uit hoe we zo spoedig mogelijk bij u het pakket kunnen bezorgen. Wij sturen u persoonlijk een email zodra we informatie ontvangen. Mocht u in de tussentijd vragen hebben kunt u natuurlijk direct met ons contact opnemen.

Excluso

Bestelling niet op tijd geleverd.
op werkdag voor 1600 besteld, dinsdag pas in huis.
was een cadeau die ik 10 februari nodig had.

aan levertijden houden.

Reactie Excluso.nl:

Beste klant,

Erg vervelend om te horen dat u de bestelling te laat ontvangen heeft. De bestelling heeft echter wel ons magazijn verlaten op dezelfde dag dat er bij ons besteld is voor 16:00 en normaliter zou het dan zeker bij u bezorgd moeten zijn. Wat wij echter niet kunnen voorkomen zijn problemen via de bezorgdienst en/of het niet kunnen leveren op het aangegeven adres. Excuses vanuit onze kant als dit het geval is geweest, mocht u in het vervolg nogmaals tegen dit soort problemen aan lopen kunt u altijd met ons contact opnemen en gaan we dit direct voor u uitzoeken.

Excluso

Oleg

Fast feedback on my purchase. After return I got another copy of watch in a few days.

Check product proper before sending.

Levering conform afspraak.

Levering conform afspraak. Direct factuur per mail. Track en tracé etc

Pas een aankoop gedaan, maar prima geregeld

Snelle levering, snelle reacties

Misschien un track en track code

Yilmaz

Zeer tevreden over dit bedrijf heb vaker bij excluso horloge besteldt altijd goeie service.

Snelle leveren lage prijs

Mooi horloge. Ben er erg blij mee. Precies wat ik zocht!!

Je kunt je bezorgmoment kiezen. Altijd handig.

Chantal

Snel geleverd, duidelijke site, mooie producten.

Ik vond de site erg overzichtelijk en de producten worden duidelijk beschreven, afterpay mogelijk.
Snelle levering, vriendelijke chauffeur.

Tot nu to ed eigenlijk niet.
Ik zal zeker in de toekomst nog eens bestellen bij jullie.

André

Horloge besteld.
Deze blijkt niet te werken.
Gelijk mail gestuurd.
Sindsdien geharrewar over het vervolg in deze kwestie.
Ik moet het horloge maar opsturen voor...

Geen.

Zie beschrijving