Reactietijd op uw vragen

Paul Buelens

Makkelijk te bestellen en zeer snelle levering ! Top

Tips of verbeterpunten

Momenteel niet alles werkt perfect

Mooi horloge besteld voor een goede prijs, snel geleverd. Helaas deed het horloge het niet, heb dan een nieuw exemplaar ontvangen. Klantenservice reageert heel snel (nog dezelfde dag), en neemt... Mooi horloge besteld voor een goede prijs, snel geleverd. Helaas deed het horloge het niet, heb dan een nieuw exemplaar ontvangen. Klantenservice reageert heel snel (nog dezelfde dag), en neemt proactief actie.

Tips of verbeterpunten

Controle moment vóór het verzenden van horloges, zodat vervanging niet nodig is.

Ik heb een goede ervaring;

Tips of verbeterpunten

het aanpassen van de metalen polsband

D B G

Goede horloge,
Goede horloge,
mooi, zit nu op dag 3 alleen de overgang van datumdag van de 8927OB doe ik iets verkeerd of gaat niet precies goed. kmdat rond 12 uur s'middags dan staat ie nog half op 122 half op 13. de 13e
verder een goed horloge voor de prijs.
alleen jammer dat Amazon ze goedkoop verkoopt , weet wel bij deze site zeker dat er garantie bijzit en hij egt is. Amazon is een gok. dus raad deze wel aan goedkoopste site in nl invicta zelf is 145 bol 135. onder 129 niet in NL
goede eerste automatische horloge, laat je een nep rolex zien. of ene egte invicta bijna net zo alleen in een reële prijsklasse!
iedereen weet dat de rolex nep is die je draagt als 20er. en politie denkt misschien dat het gejat is . beter gewoon in je eigen hokje blijven
als je het hebt. kan je het doen. maar beter egt dan nep. ook al is t goedkoop. maar hij is in t egt met zo mooi.
chat altijd snel reactie op mijn vragen . nooit lang wachten.
eerlijke antwoorden. Goede service.

Tips of verbeterpunten

instructies over de draaiknop. en bezel.
en hoe precies goed in te stellen.

Ruime keuze met goed prijs/kwaliteit verhoudingen.
Snelle levering.
Ruime keuze met goed prijs/kwaliteit verhoudingen.
Snelle levering.
Enige minpunt is dat de batterij van het horloge al liep toen ik deze uit de verpakking haalde. Hopelijk gaat de batterij nog een tijdje mee.

Tips of verbeterpunten

Batterijen van de horloges beveiligen.

Ik zou zeggen supergoede service en uiteraard voor 12 uur besteld volgende dag in huis . Dat is waar ik van houdt .gewoon top .

Tips of verbeterpunten

Zou niet weten wat eigenlijk. Gewoon goed.

Joery vaatstra

Is super goed want alles ging netjes en vloeiend

Tips of verbeterpunten

Misschien laten bezorgen via PostNL want ik moest 2 dagen langers wacht dan er werd verteld

Daisy Peterinck

Hele ruime keuze! Super snelle levering. Goed verpakt.