Hoe waardeert u onze deskundigheid?
Wat vindt u van ons assortiment?
Hoe waardeert u onze service?
Hoe waardeert u de geleverde kwaliteit?

Spithoven

Goede communicatie, duidelijke offerte en prima aanleg dakterras.

W. Bakker

De vakmensen van Exclusieve Dakterrassen hebben prima werk geleverd en ons een prachtige afwerking van ons balkon bezorgd.

Braal

Fijne mensen om bij aanleg van terras mee samen te werken. Met veel verstand van zaken.

L.Janssen

We zijn erg blij met de schoonheid van ons terras helaas als het regent blijft het water de hele dag op de tegels staan en nu het licht vriest is het spekglad wij hebben hierover gebeld en om een... We zijn erg blij met de schoonheid van ons terras helaas als het regent blijft het water de hele dag op de tegels staan en nu het licht vriest is het spekglad wij hebben hierover gebeld en om een oplossing gevraagd waar we nu op zitten wachten hopelijk zijn we voor de oplossing niet gevallen ,dit is onze enige weg naar buiten

Bas

Helemaal goed. Planning klopte vanaf begin tot einde, en het terras ligt perfect!

de Graaf

Heldere afspraken, er wordt zorgvuldig en netjes gewerkt en meegedacht, goede adviezen.

Van Lent

We zijn zeer tevreden over Exclusieve dakterrassen. Vriendelijke en deskundige vakmensen. Het assortiment was prima. Vooral het aanlegteam heeft indruk op ons gemaakt. Echt vakmensen die met... We zijn zeer tevreden over Exclusieve dakterrassen. Vriendelijke en deskundige vakmensen. Het assortiment was prima. Vooral het aanlegteam heeft indruk op ons gemaakt. Echt vakmensen die met creatieve oplossingen kwamen zodat het terras nog mooier is geworden dan van tevoren was besproken.

V.v.E. Vierkante Bosje

Exclusieve dakterrassen een prettige, vakbekwame en betrouwbare partner

Corine en Wil van Es

Theo en Joris hebben gezorgd voor een schitterend dakterras. Ze zijn hier 5 dagen geweest. Denken mee met de klant en kwamen met goede ideeën. Ze hebben veel plezier in het werk wat ze doen. En ze... Theo en Joris hebben gezorgd voor een schitterend dakterras. Ze zijn hier 5 dagen geweest. Denken mee met de klant en kwamen met goede ideeën. Ze hebben veel plezier in het werk wat ze doen. En ze zijn heel goed op elkaar ingewerkt. We zijn supertrots en hebben al veel complimenten mogen ontvangen.