Hoe waardeert u onze deskundigheid?
Wat vindt u van ons assortiment?
Hoe waardeert u onze service?
Hoe waardeert u de geleverde kwaliteit?

J. van Eldik

Wij zijn zeer tevreden. Prettige ontvangst en goede adviezen.

Bosmans

Exclusieve Dakterrassen is een mooi en goed bedrijf. werken netjes en volgens afspraak.

Van den Heuvel

Het eindresultaat is helemaal wat we ervan verwachtten: een prachtige vloer. We zijn goed geadviseerd en de mensen die de vloer legden waren vriendelijk en werkten netjes.
Andere bewoners van...
Andere bewoners van ons complex hebben na het zien van onze vloer ook gekozen voor Exclusieve Dakterrassen

J.C.M. van Dijk

Vanaf het eerste contact een zeer goed gevoel.
Duidelijke informatie en goede begeleiding bij het kiezen van de tegelkleur.
Ook de installatie is, naar volle tevredenheid, uitgevoerd

M. Verschoor

We zijn enorm blij met de keramische tegels op ons balkon. We zijn prima geholpen door een ervaren team. De meneer die de vloer kwam leggen is een vakman. Kortom fantastisch!

Marga van Kooij

Nadat we een mooie tegel hadden uitgezocht ben je toch heel benieuwd hoe het eindresultaat zal zijn. Maar het eindresultaat is werkelijk prachtig. Helemaal wat we hadden verwacht.

A. Vervoort

Zeer goed. Afspraken komen ze perfect na. De aanleg gebeurt uiterst netjes, geen afval of vuil wordt achtergelaten.

Jan de Bruyn

Onze ervaring met de adviseur is dat we vriendelijk en fijn geholpen zijn. Het aanlegteam zijn wij zeer tevreden ze hadden genoeg kennis en ervaring en het waren zeer vriendelijke mensen en ze zijn... Onze ervaring met de adviseur is dat we vriendelijk en fijn geholpen zijn. Het aanlegteam zijn wij zeer tevreden ze hadden genoeg kennis en ervaring en het waren zeer vriendelijke mensen en ze zijn altijd meedenkend met de klant.

H.Huijsman

In het showroomkantoor is er volop de ruimte om aan je wensen gehoor te geven.
Prachtige voorbeelden liggen in de showtuin en dan is de keuze snel gemaakt.
In één woord wat een...
In het showroomkantoor is er volop de ruimte om aan je wensen gehoor te geven.
Prachtige voorbeelden liggen in de showtuin en dan is de keuze snel gemaakt.
In één woord wat een vakmanschap, een pracht vloer ligt er na een dag werken op ons balkon.