Hoe waardeert u onze deskundigheid?
Wat vindt u van ons assortiment?
Hoe waardeert u onze service?
9.5/10
Hoe waardeert u de geleverde kwaliteit?

Ans de Bruin

Na wat enige aanloop problemen met de levering is ondanks alles toch nog goed gegekomen.
We zijn zeer tevreden over de tegels en we hebben volop kunnen genieten van het dakterras deze zomer...
We zijn zeer tevreden over de tegels en we hebben volop kunnen genieten van het dakterras deze zomer .
Ook over degene die het terras heeft aangelegd zijn we zeer tevreden over, vakkundige lui,kortom een tevreden klant.

Ronald de Ruijter

Zeer prettig contact, zeer correcte en professionele benadering. Maatwerk door vakkundige mensen!

arie de jong. woonhuis boven zaak. verf en behang. www.behangwereld .nl

Heel goed . fijn geholpen ,uitvoering door correcte mensen die weten waar ze mee bezig zijn .ziet er schitterend uit. na enkele maanden nog even langs geweest om eventueel bij te stellen .

H Goedegebuure

PUUR VAKMANSCHAP! Vanaf de eerste gesprekken en bezoekjes aan de mooie, overzichtelijke locatie met superveel voorbeelden en vriendelijke ontvangst tot de uiteindelijke plaatsing van de composiet... PUUR VAKMANSCHAP! Vanaf de eerste gesprekken en bezoekjes aan de mooie, overzichtelijke locatie met superveel voorbeelden en vriendelijke ontvangst tot de uiteindelijke plaatsing van de composiet vlonder op ons dakterras maakte 'Exclusieve Dakterrassen' waarvoor ze staan: professioneel, kundig en met een uitstekende vakkennis. In het voortraject heeft Jan Bosch mij alles uitgelegd over het verschil tussen keramische tegels en een composiet vlonder. De diverse soorten kwaliteit, de voor- en nadelen en gebruikersvriendelijkheid. Op de dag van inmeten namen zij verschillende voorbeelden keramische tegels mee om te bekijken welke het beste zou staan. Later kon ik ook nog een keer verschillende voorbeelden vlonder paneeltjes meenemen om de juiste kleur te bepalen. Deze eerste fase gaf ons volop vertrouwen om tot bestelling over te gaan. De offerte was helder en afspraken werden nagekomen. De vlondervloer werd geplaatst door André en Sebastiaan. Twee toppers, die hun vak echt verstaan. Het was genieten om te zien dat mensen zo netjes en met zoveel oog voor detail werken. Het resultaat: een schitterend terras van hoogwaardige kwaliteit.

Monica

Prettig geholpen door Jan en de jongens. Resultaat: een vakkundig aangelegd dakterras met mooie tegels. Nu de avonden korter worden blij met je advies om spotjes erin te maken. Nogmaals bedankt hoor.

Rob en Pam

Superblij met ons nieuwe terras! Dank voor jullie ideeen en begeleiding en wat een toppers die het aangelegd hebben.
Groet Pam en Rob.

Prima service, snelle reacties en snelle levering. Zeer tevreden met het resultaat tot nu toe. Hoop dat het zo blijft.