Hoe waardeert u onze deskundigheid?
Wat vindt u van ons assortiment?
Hoe waardeert u onze service?
9.5/10
Hoe waardeert u de geleverde kwaliteit?

Deskundig advies, prettig contact en goede service en uitvoering. Ik ben erg tevreden met mijn balkonvloer.

M Pieters

Prima vakmanschap! Alles van begin tot eind exact volgens afspraak uitgevoerd op de afgesproken tijd. Klasse!

Het installatieteam heeft de oude dakterrasplanken netjes verwijderd en de nieuwe bestrating aangebracht. Daarbij hebben ze met ons meegedacht en ook de meubels en planten weer netjes teruggezet. Ze... Het installatieteam heeft de oude dakterrasplanken netjes verwijderd en de nieuwe bestrating aangebracht. Daarbij hebben ze met ons meegedacht en ook de meubels en planten weer netjes teruggezet. Ze hebben voor zover mogelijk rommel in huis voorkomen. Wij zijn erg blij met de werkwijze en het resultaat.

J.P de Jager

Een goed advies de plaatsing ging ook perfect.

Sjef Haan

Na het initiële contact nette communicatie heen en weer. Afspraken nagekomen. Offerte duurde iets langer dan toegezegd, maar al met al een goed traject doorlopen.

Will Terpstra

Ik ben zeer tevreden. Tegels goed en vakkundig gelegd. Mannen een compliment gegeven. Ook netjes en schoon achtergelaten.

Blij met ons nieuwe dakterras. De mannen van exclusieve dakterrassen hebben een prachtig strak terras gelegd op onze eerste verdieping.

Pam

Goede service, fijne en persoonlijke begeleiding door no nonsense professionals

Gvan deKraats

Deze mannen hebben het zo keurig gedaan er staat een steun pilaar op ons balkon,als jeziet hoe keurig de stenen uitgezaagd er om heen zijn gelegd .dat was een hels karwei ,heb daar veel... Deze mannen hebben het zo keurig gedaan er staat een steun pilaar op ons balkon,als jeziet hoe keurig de stenen uitgezaagd er om heen zijn gelegd .dat was een hels karwei ,heb daar veel complimenten over gekregen ,heel vaak jullie zaak naar voren gebracht
t . nogmaals dank aan deze mannen.

groeten Judith van de Kraats