Hoe waardeert u onze deskundigheid?
Wat vindt u van ons assortiment?
Hoe waardeert u onze service?
9.5/10
Hoe waardeert u de geleverde kwaliteit?

PRETTIGE MENSEN DIE DE TEGELS GELEGD HEBBEN KUNDIG EN NETJES
VERDER OOK GOED GEHOLPEN.
ZEER TEVREDEN

Cor van Schutterhoef

Het geheel ziet er prachtig uit. Voor de monteurs aan de slag gingen heb ik uitgebreid met ze besproken hoe ik het wilde hebben. Dit is volledig naar mijn zin uitgevoerd. Er ligt een stak en... Het geheel ziet er prachtig uit. Voor de monteurs aan de slag gingen heb ik uitgebreid met ze besproken hoe ik het wilde hebben. Dit is volledig naar mijn zin uitgevoerd. Er ligt een stak en prachtig balkon. Top!!! Een aanrader voor iedereen.
Cor van Schutterhoef

Familie Buwalda

Ons balkon is supermooi geworden! Dit niet alleen door onze uitstekende smaak (want het viel helemaal niet mee om te kiezen uit het rijk geschakeerde assortiment), maar vooral ook door het meedenken... Ons balkon is supermooi geworden! Dit niet alleen door onze uitstekende smaak (want het viel helemaal niet mee om te kiezen uit het rijk geschakeerde assortiment), maar vooral ook door het meedenken van de verkopers! En niet in de laatste plaats ook door het vakwerk van de mannen die het kwamen leggen. Zij waren vol humor, spirit en kennis en niets was ze teveel! Een stukje vakmanschap van de bovenste plank; dank allemaal!

Mooie showtuin met vele voorbeelden, kleuren en soorten. We werden snel aangesproken en vakkundig geholpen. De offerte was snel binnen en correct gesteld. Het eindresultaat is prachtig!

J.F.M. Vlot

De levering en afwerking voldeed volledig aan onze verwachtingen. Ook de nazorg was prima. Na het beëindigen van de werkzaamheden werd alles goed schoongemaakt opgeleverd. Kan dit bedrijf van harte... De levering en afwerking voldeed volledig aan onze verwachtingen. Ook de nazorg was prima. Na het beëindigen van de werkzaamheden werd alles goed schoongemaakt opgeleverd. Kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

We zijn uitermate tevreden met de ombouw van ons balkon. Het aanlegteam heeft heeft het terras zodanig gelegd dat het beter uitkomt dan dat wij in eerste instantie gedacht hebben. Zij hebben door... We zijn uitermate tevreden met de ombouw van ons balkon. Het aanlegteam heeft heeft het terras zodanig gelegd dat het beter uitkomt dan dat wij in eerste instantie gedacht hebben. Zij hebben door hun inzicht gekozen voor een iets andere invullingwaardoor het eindresultaat beter is dan dat wij vooraf gedacht hebben. Het balkon is nu een verlengstuk van onze woonkamer. Het balkon is drempelloos te betreden vanuit de woonkamer.

Kool

Goede ervaren mensen, en dat zie je terug in alles, mooie vloeren , goed gelegd , aardige en nette monteurs die weten waar het om gaat

Hele goede service, het meedenken en het uiteindelijke resultaat is echt fantastisch.

Goede service, het terras werd eerst opgemeten en daarna op de afgesproken dag keurig gelegd. Het zijn erg mooi tegels en we zijn er heel tevreden over.

M. Feenstra

Tomas en Jonne hebben ons dakterras helemaal leeggehaald. Zij hebben ook de ruim 80 vierkante meter nieuw terras in drie dagen met geduld en precisie gelegd. De vele hoekjes zijn daarbij keurig... Tomas en Jonne hebben ons dakterras helemaal leeggehaald. Zij hebben ook de ruim 80 vierkante meter nieuw terras in drie dagen met geduld en precisie gelegd. De vele hoekjes zijn daarbij keurig uitgezaagd. Ook de verlichting is correct geplaatst, ondanks dat dit wat langer duurde dan gepland. Resultaat mag er zijn. Bedankt mannen!!!