Hoe waardeert u onze deskundigheid?
Wat vindt u van ons assortiment?
Hoe waardeert u onze service?
Hoe waardeert u de geleverde kwaliteit?

R.J. Tol

Bij het klaar maken van het dakterras bleek dat het EPDM geen goede plaatsing van de tegels mogelijk maakte. Gezamelijk hebben we besloten om eerst het EPDM te herstellen, zodat een goede plaatsing... Bij het klaar maken van het dakterras bleek dat het EPDM geen goede plaatsing van de tegels mogelijk maakte. Gezamelijk hebben we besloten om eerst het EPDM te herstellen, zodat een goede plaatsing van de tegels mogelijk zou zijn. Werkzaamheden werden afgebroken en een nieuwe afspraak werd gemaakt nadat het EPDM herstelt was.

Fam.v.boeijen.mohlmann.

Zeertevredenoverhetresulaatnogmaalsdank.

De Beukelaar

De afspraken waren snel gemaakt, eveneens de keuze van de tegels ondanks het slechte( of dankzij) weer. De aanleg is zeer vlit verlioen en het baljon ligt er nu mooi bij in afwachting van een nieuwe... De afspraken waren snel gemaakt, eveneens de keuze van de tegels ondanks het slechte( of dankzij) weer. De aanleg is zeer vlit verlioen en het baljon ligt er nu mooi bij in afwachting van een nieuwe balkonset en de daadwerkelijke in gebruikname.

G.P. De Ruijter

Keurig gewerkt, schoon achtergelaten - zowel binnen als buiten - ben blij met mijn mooie balcon. Meegedacht aan- en oplossen van onhandige afvoerpijp.

Ruud Plomp

Zeer tevreden zijn wij zijn wij met met het eind resultaat van de geleverde en gemonteerde tegels. Theo en Joris hebben van ons balkon een fraai terras gemaakt.

Ad van Meel Bergen op Zoom

Na problemen met onze bestelling ,goed opgelost,
Alleen het krasje op het raam , gemaakt tijdens de werkzaamheden is niet opgelost .
De monteurs Theo en Joris waren zeer prettig in de...
Na problemen met onze bestelling ,goed opgelost,
De monteurs Theo en Joris waren zeer prettig in de omgang , hebben we plezier van gehad.

Familie Stoutjesdijk

Goed advies, veel keuze en professioneel aaanlegteam.

Wim van Drie

Het bedrijf heeft een prachtige tegelvloer op ons balkon gelegd.

sinemus

Wij zijn goed geholpen en het opmeten en plaatsen ging vrij snel ook omdat onze keus op voorraad was. Aardige werklui, hadden alle tijd, hebben alles netjes gelegd en netjes achtergelaten.