Hoe waardeert u onze deskundigheid?
Wat vindt u van ons assortiment?
Hoe waardeert u onze service?
Hoe waardeert u de geleverde kwaliteit?

Dobber

Wij hebben een schitterend terras gekregen en is uitgevoerd door hele goede aardige hardwerkende en meedenkende mannen. Er is netjes gewekt en deze mannen mogen wel extra beloond worden want zulke... Wij hebben een schitterend terras gekregen en is uitgevoerd door hele goede aardige hardwerkende en meedenkende mannen. Er is netjes gewekt en deze mannen mogen wel extra beloond worden want zulke vaklui maken je bedrijf .

Frank Suijker

Keurig gewerkt en zeer tevreden over het resultaat.

Martin Laan

Zeer tevreden met de nieuwe tegels op ons dakterras. Ondanks de moeilijke ongelijke ondergrond de afwerking keurig uitgevoerd en zonder morren tot laat in de avond doorgewerkt om het af te maken.... Zeer tevreden met de nieuwe tegels op ons dakterras. Ondanks de moeilijke ongelijke ondergrond de afwerking keurig uitgevoerd en zonder morren tot laat in de avond doorgewerkt om het af te maken. Ook is de communicatie netjes en op tijd. Een aanrader dus!

assmann

Prima werk. Het terras is prachtig aangelegd en we zijn er erg blij mee. Kevin en zijn maat waren plezierig in huis .

'tLam -vanDijk

Mijn dakterras is onlangs vernieuwd (nieuwe tegels). Het voorwerk was enorm want het bestaande terras -3 hoog- met veel plantenbakken en tuinmeubilair moest leeg gemaakt worden. Het leggen van de... Mijn dakterras is onlangs vernieuwd (nieuwe tegels). Het voorwerk was enorm want het bestaande terras -3 hoog- met veel plantenbakken en tuinmeubilair moest leeg gemaakt worden. Het leggen van de nieuwe tegels(90x90) bleek ook vakmanschap te zijn. De "jongens" hebben prima werk afgeleverd, ook nog snel. Ik heb alleen maar lof vanaf de eerse dag dat ik contact maakte met Exclusieve Dakterrassen.

Diederick van der Snoek

Duidelijk advies en snelle terugkoppeling op vragen bij opzet bestelling.
Duidelijk advies en snelle terugkoppeling op vragen bij opzet bestelling.
Het aanlegteam was flexibel, ondanks ziekte werd er voldoende personeel gevonden om de aanleg binnen de gestelde termijn te voltooien.

Carla Butzelaar

Prettige communicatie en snelle levering. Eerder dan afgesproken. Er wordt schoon gewerkt en ter plaatse is nog overleg over wat je als klant zelf het mooiste vindt/liefste hebt. Dat is prettig want... Prettige communicatie en snelle levering. Eerder dan afgesproken. Er wordt schoon gewerkt en ter plaatse is nog overleg over wat je als klant zelf het mooiste vindt/liefste hebt. Dat is prettig want je kunt niet altijd alles overzien op het moment van aankoop.

van Deelen

Heel netjes en vakkundig gelegd en goed geadviseerd zeer tevreden

Alida Wijenberg

Bijzonder goed, professioneel en plezierig medewerkers.
Prachtig terras met houtlook tegels