Hoe waardeert u onze deskundigheid?
Wat vindt u van ons assortiment?
Hoe waardeert u onze service?
9.5/10
Hoe waardeert u de geleverde kwaliteit?

Janina

We zijn bijzonder trots op en blij met ons prachtige dakterras. Het contact liep erg goed en de leggers waren zeer professioneel. Ze overlegden met ons en hadden de stenen er binnen no-time in... We zijn bijzonder trots op en blij met ons prachtige dakterras. Het contact liep erg goed en de leggers waren zeer professioneel. Ze overlegden met ons en hadden de stenen er binnen no-time in liggen. En echte metamorfose!

M J Bot

Alle afspraken perfect nagekomen. Keurige medewerkers die (zo netjes als mogelijk) de werkzaamheden uitvoerden.

Marian Molenaar

Deze maand zijn onze galerijen met nieuwe tegels belegd, het is echt prachtig geworden!! Eerst een heel prettig en duidelijk gesprek met de adviseur. De mensen van het aanleg team hebben keihard en... Deze maand zijn onze galerijen met nieuwe tegels belegd, het is echt prachtig geworden!! Eerst een heel prettig en duidelijk gesprek met de adviseur. De mensen van het aanleg team hebben keihard en heel
netjes gewerkt, een dikke 10!!!

Fam. Hendriks

Ons balkon is veel mooier geworden door de plaatsing van tegels. Het sluit nu perfect aan op de tegels van onze woonkamer. Het leggen ging voorspoedig, de klus is vakkundig geklaard. Wij zijn er... Ons balkon is veel mooier geworden door de plaatsing van tegels. Het sluit nu perfect aan op de tegels van onze woonkamer. Het leggen ging voorspoedig, de klus is vakkundig geklaard. Wij zijn er heel blij mee!!

Hans van Ophem

Wij zijn heel erg blij met ons nieuwe terras. Toen dit werd aangelegd was het beestenweer, maar daar hadden de heren die het terras aanlegden geen boodschap aan. Twee bikkels die gewoon doorwerkten... Wij zijn heel erg blij met ons nieuwe terras. Toen dit werd aangelegd was het beestenweer, maar daar hadden de heren die het terras aanlegden geen boodschap aan. Twee bikkels die gewoon doorwerkten en daarbij ook nog af en toe zongen. Super!
Het resultaat mag er zijn. Heel erg tevreden!

Exclusieve Dakterrassen regelt alles voor je, van vergunning tot kraanwagen. Alles volgens afspraak. Het dakterras is zeer vakkundig aangelegd.

Kwaliteit is in orde, vloer mooi gelegd. Wel even wat strubbeling gehad met de planning. Dag voordat ze zouden komen leggen wilde men het een dag opschuiven, maar ik had alles al geregeld met werk... Kwaliteit is in orde, vloer mooi gelegd. Wel even wat strubbeling gehad met de planning. Dag voordat ze zouden komen leggen wilde men het een dag opschuiven, maar ik had alles al geregeld met werk etcetera. Uiteindelijk wel goed gekomen.

Hanny Roelofsen

Erik liet ons het grote assortiment zien. We vertelden waar we aan dachten en direct wist hij de juiste tegel te koppelen. Uitmeten thuis, materiaalberekening, vragen beantwoorden, alles was... Erik liet ons het grote assortiment zien. We vertelden waar we aan dachten en direct wist hij de juiste tegel te koppelen. Uitmeten thuis, materiaalberekening, vragen beantwoorden, alles was professioneel. De heren die de uitvoering deden dachten mee met onze vragen zijn secuur en werken netjes. Petje af.

Erik Hommes

Wij hebben in juli een schitterend dakterras gelegd gekregen van Theo, Henk en Thomas. Wat een fijne mensen om over de vloer te hebben! Professioneel, vakmanschap en passie voor het vak, chapeau.... Wij hebben in juli een schitterend dakterras gelegd gekregen van Theo, Henk en Thomas. Wat een fijne mensen om over de vloer te hebben! Professioneel, vakmanschap en passie voor het vak, chapeau. Door een fout buiten hun om stond er een kraan in de wijk die de straat niet in kon. Zij losten dat op, en moesten erg lang wachten voor ze aan de slag konden en liepen fikse vertraging op. Desondanks dachten ze in oplossingen en gingen ze niet weg voor het perfect was. Ze kwamen tegels tekort waardoor iemand nog heen en terug naar amper moest rijden vanuit Groningen, en ze hebben de klus toch binnen de Estelle tijd geklaard. En hoe! De passie voor hun vak is in alle details te zien, bijvoorbeeld de schitterende plint die ze om onze schoorsteen gelegd hebben. We zijn onder de indruk van de manier waarop zij op problemen geanticipeerd hebben en oplossingen aangedragen hebben.
Doordat Exclusieve dakterrassen het mogelijk maakte om op korte termijn na ons eerste bezoek aan de showroom een terras te plaatsen, hebben wij een fantastische zomer beleefd. Ook hebben we al veel complimenten gekregen van vrienden en familie dat het zo mooi en professioneel gedaan is. We weten zeker dat we nog jarenlang plezier gaan hebben van dit terras. Het is de investering nu al waard.