Hoe waardeert u onze deskundigheid?
Wat vindt u van ons assortiment?
Hoe waardeert u onze service?
Hoe waardeert u de geleverde kwaliteit?

Braal

Fijne mensen om bij aanleg van terras mee samen te werken. Met veel verstand van zaken.

L.Janssen

We zijn erg blij met de schoonheid van ons terras helaas als het regent blijft het water de hele dag op de tegels staan en nu het licht vriest is het spekglad wij hebben hierover gebeld en om een... We zijn erg blij met de schoonheid van ons terras helaas als het regent blijft het water de hele dag op de tegels staan en nu het licht vriest is het spekglad wij hebben hierover gebeld en om een oplossing gevraagd waar we nu op zitten wachten hopelijk zijn we voor de oplossing niet gevallen ,dit is onze enige weg naar buiten

Bas

Helemaal goed. Planning klopte vanaf begin tot einde, en het terras ligt perfect!

de Graaf

Heldere afspraken, er wordt zorgvuldig en netjes gewerkt en meegedacht, goede adviezen.

Van Lent

We zijn zeer tevreden over Exclusieve dakterrassen. Vriendelijke en deskundige vakmensen. Het assortiment was prima. Vooral het aanlegteam heeft indruk op ons gemaakt. Echt vakmensen die met... We zijn zeer tevreden over Exclusieve dakterrassen. Vriendelijke en deskundige vakmensen. Het assortiment was prima. Vooral het aanlegteam heeft indruk op ons gemaakt. Echt vakmensen die met creatieve oplossingen kwamen zodat het terras nog mooier is geworden dan van tevoren was besproken.

V.v.E. Vierkante Bosje

Exclusieve dakterrassen een prettige, vakbekwame en betrouwbare partner

Corine en Wil van Es

Theo en Joris hebben gezorgd voor een schitterend dakterras. Ze zijn hier 5 dagen geweest. Denken mee met de klant en kwamen met goede ideeën. Ze hebben veel plezier in het werk wat ze doen. En ze... Theo en Joris hebben gezorgd voor een schitterend dakterras. Ze zijn hier 5 dagen geweest. Denken mee met de klant en kwamen met goede ideeën. Ze hebben veel plezier in het werk wat ze doen. En ze zijn heel goed op elkaar ingewerkt. We zijn supertrots en hebben al veel complimenten mogen ontvangen.

G. Eikelenboom

Na wat geharrewar over de datum van plaatsing is de vloer naar onze tevredenheid geplaatst. Bij ons bezoek aan het bedrijf zijn we, na eerst de folder te hebben bestudeerd, deskundig voorgelicht. We... Na wat geharrewar over de datum van plaatsing is de vloer naar onze tevredenheid geplaatst. Bij ons bezoek aan het bedrijf zijn we, na eerst de folder te hebben bestudeerd, deskundig voorgelicht. We zijn blij met deze vloer die van familie en vrienden veel waardering oogst!

L Roza

Goede ervaring: tegels zijn op deskundige manier en zeer netjes geplaatst.

Niek van Kriegenbergh

Enorme upgrade van ons balkon!

Enorme upgrade van ons balkon!

Afgelopen 6 september 2021 hebben Theo en Joris onze smerige balkon vlonder vervangen voor een prachtige, strakke vloer van keramische tegels. Het resultaat is geweldig! De mannen werken netjes en ruimen na afloop alles zelf op. Ook hebben ze de oude vlonder afgevoerd.
Het is heel jammer dat de mannen hun belofte van goed nazomerweer niet zijn nagekomen, we dachten nog even te kunnen rondslipperen op de flip flops. Voordeel van het regen- en stormachtige weer is wel dat we met gerust hart kunnen zeggen dat de vloer prima afwatert. Dank jullie wel voor de vriendelijke en kundige service, Anne, Theunis, Theo en Joris. We hopen er de komende zomer volop van te gaan genieten.