Hoe waardeert u onze deskundigheid?
Wat vindt u van ons assortiment?
Hoe waardeert u onze service?
9.5/10
Hoe waardeert u de geleverde kwaliteit?

J.Vos

Zowel adviseur, assortiment als aanleggen was buitengewoon TOP. Wij hebben geen enkele klacht en zijn super tevreden. Gasten hebben alleen maar positieve geluiden laten horen.

Peter van Elswijk

Wij hebben ons balcon laten liggen met tegels via Exclusieve Dakterassen. Het is netjes geplaatstm en de oude stenen zijn meegenomen, wij zijn zeer tevreden.

Na een bezoek aan de showroom is op onze beide dakterrassen de uitgekozen dakterras tegels gelegd. Dankzij een goed advies en een prima samenwerking met het aanlegteam.

Neeltje de Graaf

Twee heel vakbekwame, perfect samenwerkende mensen, toverden in een dag mijn bouwvallige balkonvloer om in een perfect, strak en stijlvol terras. Eindconclusie: " Dit had ik veel eerder moeten doen" !

W. ten Brinke en M. van Meurs

Na het oriënterend gesprek waren we er heel snel uit. En ... geen seconde spijt van onze beslissing. De deskundige vakmensen van Exclusieve dakterrassen hebben ons dakterras omgetoverd tot een... Na het oriënterend gesprek waren we er heel snel uit. En ... geen seconde spijt van onze beslissing. De deskundige vakmensen van Exclusieve dakterrassen hebben ons dakterras omgetoverd tot een spectaculair, onderhoudsvrij en luxueus dakterras.

Wij zijn erg tevreden met de nieuwe tegels op het dakterras. Ze lagen er snel in . Ze hadden 2 dagen gerekend maar ze lagen er al binnen 1 dag in.

H.J. Heijke

Zeer goede ervaring. Correcte ontvangst op het bedrijf, snel een offerte en verder afhandeling.
Wij zijn tevreden met de nieuwe vloer, al hebben wij er nog geen gebruik van kunnen maken, vanwege het seizoen.

Wij hadden geen adviseur,gezien bij de buren,de jongens waren vriendelijk en netjes met werken en we zijn heel tevreden.

Fijn en goed contact c.q. advies met de adviseur gehad. Het aanlegteam was goed op elkaar ingespeeld, zeer slagvaardig en fijn in de omgang. Meer dan tevreden over het nieuwe terras.