Wat vond u van de begeleiding tijdens het evenement?
Hoe tevreden bent u over het evenement welke u bij ons heeft gehouden?
Hoe heeft u onze medewerkers ervaren?
Wat vond u van het offerte traject?

Mevr. M. Stap

Wij hebben een zeer goede ervaring ten aanzien van het huren van de galazaal inclusief hapjes en drankjes. Alles is volgens afspraak verlopen en naar wens. Er was sprake van een goede en snelle... Wij hebben een zeer goede ervaring ten aanzien van het huren van de galazaal inclusief hapjes en drankjes. Alles is volgens afspraak verlopen en naar wens. Er was sprake van een goede en snelle communicatie!

Irma Brunt

Was een mooie en leuke avond en volgens mij is bijna alles naar wens verlopen.

rolstoeldansvereniging Walking Wheels

Goed zoals altijd

Vrouwen van Nu Trudie Becker

Zeer klantvriendelijk...prettige omgeving...alles geregeld zoals was afgesproken....groot compliment voor mevr. Mariska Fokker

Alles netjes geregeld, fijne samenwerking, mooie locatie.

Was goed geregeld en alle gasten waren zeer tevreden en verrast dat we z'n leuk partycentrum in Hoofddorp hebben !

Goede service betreft offerte traject en tijdens het evenement!

Een zeer mooie zaal met feestelijke verlichting en intieme sfeer.
Een zeer mooie zaal met feestelijke verlichting en intieme sfeer.
De bedrijfsleidster denkt mee met het opzetten van de happening, wat uiteindelijk leidde tot een geslaagde middag , waar iedereen op terug kan kijken.

Hearth's Warming Con

We hebben met veel plezier onze tweede conventie bij het Fokker Event Center gehouden.

Th vd Meer. Hoofddorp

Wij hebben het als prima ervaren.