Wat vond u van de begeleiding tijdens het evenement?
Hoe tevreden bent u over het evenement welke u bij ons heeft gehouden?
Hoe heeft u onze medewerkers ervaren?
Wat vond u van het offerte traject?

De Meerstede

Ook nu weer een werkvergadering bij Fokker gedaan. Dit vanwege de afstand (corona maatregel) die we onderling kunnen houden. Ook nu weer alles prima geregeld. Alles stond klaar - aparte hoekje met... Ook nu weer een werkvergadering bij Fokker gedaan. Dit vanwege de afstand (corona maatregel) die we onderling kunnen houden. Ook nu weer alles prima geregeld. Alles stond klaar - aparte hoekje met tafeltjes voor de lunch, die ook dik prima was.. Medewerker die aanwezig was om alles te begeleiden, merkte je bijna niet op - maar was wel daar wanneer we hem nodig hadden. Vriendelijke aardige man. Thanks

Voor nu even geen tips te bedenken.

Van Steen

Goed geregeld allemaal.

Aan het eind ging het wel wat snel ,zaten nog aan het toetjesbuffet,toen kwam de koffie al.

De Koning

Bijzonder prettig "zaken" doen met jullie. Soepel omgegaan bij het omboeken naar latere datum. prima verzorgd.

naarmate het einde dichterbij kwam ging het tempo duidelijk omhoog bij de bediening, zou misschien anders kunnen?

Koster

Vriendelijke, snelle en duidelijke communicatie. Alles tip top in orde!

Bianca Kroon en Barry Reussien

Helemaal geweldig! Top service! Vriendelijk en meedenkend personeel, niets is teveel gevraagd!

Totaal geen!

ICBS De Vredeburg

We hebben ons jaarlijks teamuitje bij Fokker gevierd. Het was weer geslaagd! Het buffet was erg lekker, de sfeer is goed.

Rosendal

Na onze jarenlange ervaring met Event Center Fokker hadden wij niet anders verwacht dan dat het een uitstekende BBQ zou worden op ons 45-jarig huwelijksjubileum. Onze verwachtingen zijn volledig... Na onze jarenlange ervaring met Event Center Fokker hadden wij niet anders verwacht dan dat het een uitstekende BBQ zou worden op ons 45-jarig huwelijksjubileum. Onze verwachtingen zijn volledig uitgekomen. Ook de gasten waren enthousiast en vonden het gezellig, lekker eten en goed geregeld. Ook in deze tijd met beperkingen is het bij Event Center Fokker mogelijk een feestje te houden.

Sven en Ingrid Mom

Een fantastische bruiloft gevierd op een fijne lokatie met een uitstekende service, vriendelijk personeel, lekker eten. Ga zo door.....!

Voor ons was alles prima in orde.

Ed en Karin Smit

Onze complete bruiloft verzorgd. Door alle Corona ellende ook op het laatste moment nog alles om kunnen gooien…. Alles was mogelijk en niets te veel gevraagd

Niet te verzinnen voor ons

Bianca Stikvoort en Martijn de Zeeuw

Super ervaring gehad. Van begin tot eind alles goed begeleid. Vriendelijk personeel. Onzichtbaar aanwezig op het feest.

Ga zo door