Wat vindt u van de producten?
Hoe klantvriendelijk heeft u Evenetent ervaren?
9.7/10
Wat vindt u van de professionaliteit van Evenetent?

Goed al jaren klant!

Wat zijn opvallende sterke punten van Evenetent?

flexibel en snel kunnen reageren bij calamiteiten

geen top

Bouwien

Ik ken dit befrijf al bijna 30 jaar! Als er hier iets te vieren valt bel ik hen!

Wat zijn opvallende sterke punten van Evenetent?

Altijd bereikbaar! Zorgvuldig in contacten.
Zeer betrouwbaar en kundig in het maken van een feest!

Hoe kunnen wij onze diensten verbeteren?

Ik weet het niet. Mijn devies is: Ga zo door!

Erg goed. Ze schakelen snel en leveren een uitstekende service.

Wat zijn opvallende sterke punten van Evenetent?

Omdat ze in de buurt waren hebben ze als extra service een paar stoelen voor ons vervoerd, kosteloos!

familie van Ommen

Super, flexibel bedrijf met een heel breed assortiment. Wij dachten ze verhuren alleen tenten. Maar ze hebben ook de meest mooie meubels, decoraties eigenlijk alles voor een feest of evenement. Hier... Super, flexibel bedrijf met een heel breed assortiment. Wij dachten ze verhuren alleen tenten. Maar ze hebben ook de meest mooie meubels, decoraties eigenlijk alles voor een feest of evenement. Hier kom ik vaker terug en beveel iedereen aan.

flexibel, zeer uiteenlopend assortiment

Hoe kunnen wij onze diensten verbeteren?

teveel keuzes maar dat is alleen maar super!

Henk

Meerdere keren inrichting, servies enz. gehuurd voor feest. Snelle service, klantvriendelijk en alles kan.

Wat zijn opvallende sterke punten van Evenetent?

Groot of kleine order, maakt geen verschil in diensten. Altijd alles keurig verzorgd. Niet moeilijk doen, maar praktisch meedenken.

Geen idee

Al verschillende keren gebruik gemaakt van de diensten van dit bedrijf. Niets dan lof!

Mooie materialen, schone materialen
Denken met je mee!

Marco

Fantastisch pragmatisch en creatieve partij die je helpt ontzorgen, meedenkt in leuke oplossingen en kwalitatieve spullen levert waardoor de uitstraling direct tip-top is. Heel blij weer met de... Fantastisch pragmatisch en creatieve partij die je helpt ontzorgen, meedenkt in leuke oplossingen en kwalitatieve spullen levert waardoor de uitstraling direct tip-top is. Heel blij weer met de keuze voor Evenetent!

Wat zijn opvallende sterke punten van Evenetent?

Pragmatisch (doen), ontzorgen, creatief, kwalitatief.

dhr. J van Klooster

Voor de organisatie van een bedrijfsfeest / opening nieuwe vestiging hebben wij gekozen voor Evenetent. De flexibiliteit was erg fijn, mede omdat alles op vrij korte termijn geregeld kon worden.

Klantgerichtheid en assortiment

Geen verbeter punten

Meander Uitvaartbegeleiding

Goede service, erg vriendelijk, betrokken,flexibel en goed bereikbaar. Denken mee in alle opzichten. Wij willen jullie nogmaals hartelijk bedanken voor jullie hulp bij de aankleding van onze... Goede service, erg vriendelijk, betrokken,flexibel en goed bereikbaar. Denken mee in alle opzichten. Wij willen jullie nogmaals hartelijk bedanken voor jullie hulp bij de aankleding van onze uitvaartbeurs.

Wat zijn opvallende sterke punten van Evenetent?

Zeer klantvriendelijk bedrijf met een groot en divers assortiment

Zijn erg vakkundig en zorgen er altijd voor dat de klant 100% tevereden is

Geen verbeter punten