9.5/10
8.5/10

Katalin Tavy Consultancy

Offerte traject en afhandeling is goed verlopen
Montage is uitgevoerd door specialisten

Korte en snelle communicatie lijnen met EV company

Deskundig en goede service en aftersales

Jan Langenhof

Erg positief met duidelijk verstand van zaken. Fons heeft me ongevraagd gewezen op wat wijs en niet wijs is. Kortom, ik heb nu een perfect werkende laadpaal, zonder overbodige kosten te hebben...

Duidelijk doorvragen bij telefonisch contact, zodat zeker gesteld wordt dat de klant het juiste product heeft in combinatie met de juiste technische aansluiting.

Ostman International BV

Tot nu toe prima ervaringen.

Netjes en kundig geholpen.

Snellere levertijd c.q. installatie zou welkom zijn. Maar het schijnt erg druk te zijn in deze branche.

Het ruime aanbod van laadpalen was de reden om contact op te nemen met EV company. Met de medeweker (Fons) de behoefte besproken om tot een goede keuze te komen. De offertes waren snel beschikbaar...

Goede website. Snel offerte traject. Klantvriendelijke medewerkers en ook onderaannemer(s) (monteur voor plaatsing heeft netjes gewerkt).

De sterke punten niet verwaarlozen bij groei van de onderneming. Zoals jullie wellicht ook weten is dit een veel gemaakte fout van "grote" ondernemingen.

Rogier

Prettige website, telefonische support en snelle levering van de bestelde goederen

n/a

Prima professionele dienstverlening. Duidelijke communicatie.

Kennisniveau over product.

Vrije Denkers

Snel en correct.

Snelheid.

Voorlopig zou ik het niet weten.

Chris Bouten

Erg goed, geen klachten.

Ik vond het erg sterk dat ik even teuggebeld werd om te vragen voor welke auto de lader was zodat de bestelling van een type 2 lader ook zeker de goede was voor deze auto.

Geen.

Muneer BV

Goed, snel en makkelijk wordt geregeld