Goede informatie voorziening en sturen vrij snel partner om installatie te doen

Verstand van zaken

Nog niet ervaren

Zeer positief.
Zeer positief.
Na kopen elektrische auto de dag daarna direct gebeld door EV Company. Plaatsing van wallbox moest snel ivm snelle levering auto. Was geen probleem. 4 dagen later hing de box aan de muur. De installateurs waar ze mee samen werken zijn vriendelijk, beleefd en leggen alles rustig uit.

Servicegericht;
Handelen zo snel als mogelijk;
Duidelijke communicatie;

Khalid

Zeer fijne ervaring met EVCompany. Offerte aangevraagd en kreeg die netjes binnen via de mail. Ik had al aangegeven dat ik geen haast had (omdat ik natuurlijk rekening hield met de zomervakantie).... Zeer fijne ervaring met EVCompany. Offerte aangevraagd en kreeg die netjes binnen via de mail. Ik had al aangegeven dat ik geen haast had (omdat ik natuurlijk rekening hield met de zomervakantie). Desalniettemin kreeg ik alsnog snel een offerte binnen waar. Hij bleef een beetje bij mij hangen maar na 3 weken had ik een keuze gemaakt en akkoord gegeven op de offerte.

Donderdag akkoord gegeven; vrijdag gebeld voor plaatsingsafspraak; woensdag hing de laadpaal aan mijn gevel.

Zeer tevreden! Vooral hoe de monteurs te werk gaan. Zeer kundig en ook heel netjes. Geeft een fijn gevoel.
Dag erna ook gebeld door EVCompany om te kijken of alles naar wens is geinstalleerd en of alles werkt!

- Fijne communicatie via de mail.
- Scherpe prijs
- Fijne communicatie via de mail.
- Scherpe prijs
- Denken mee en bieden niet klakkeloos het duurste aan. In mijn geval kreeg ik twee offerte's. 1 met de gevraagde laadpaal, materiaal etc en de tweede wat zij zelf aanraden. Tweede was een stuk goedkoper maar in mijn geval ook zeker beter.
- Vakbekwamen monteurs. Zeer vriendelijk; vakbekwaam; laten alles netjes achter; werken ook zeer netjes. Mijn meterkast ziet er erg strak uit na de komst van de monteurs.

In mijn geval geen. Keep up the good work.

Henk Fransen

Zeer goed. Komen afspreken na

Goede voorlichting

Goed en snel contact met bijbehorende opvolging.

Korte lijnen en duidelijke afspraken.

Harrrie van Grotel

Op de geplande datum (16 juli) waren de heren keurig op tijd aanwezig. Super vriendelijken en deskundig

Deskundigheid en uiterst keurig werken.

Zo doorgaan. Wat mij betreft hoeft er niets te verbeteren.

Paul Vos

Afspraken zijn goed nagekomen.

Er zou netter gewerkt kunnen (moeten) worden. Montage in meterkast is er slordig gebeurd. Deksel sluit niet, zit scheef.
Kabel hangt in lus onder in de kast.
Montage buiten is netjes...
Kabel hangt in lus onder in de kast.
Montage buiten is netjes uitgevoerd.

hansmeesters@ziggo.nl

Goede beantwoording van al mijn vragen, inclusief een ontvangen offerte voor een laadpaal en plaatsing hiervan.
Helaas, ben ik er nog niet uit, ik vindt de plaatsing/installatie aan de zeer hoge kant.
Aan de achterkant van de muur, waarop de lader komt te hangen, is de meterkast. We praten dan over hooguit 50cm.

Daarom is het voor mij niet duidelijk, waarom dit bij jullie zo duur moet zijn. Anders was ik er al lang uit geweest.
Nu kijk ik nog even verder,

Plaats en installatie kosten, zouden per geval en situatie, beter beoordeeld moeten worden.

Netjes geholpen

Duidelijke uitleg.

Werkt goed! Heel handig en overzichtelijk

Snelle verzending van het pasje