9.5/10
8.5/10

Ostman International BV

Tot nu toe prima ervaringen.

Netjes en kundig geholpen.

Snellere levertijd c.q. installatie zou welkom zijn. Maar het schijnt erg druk te zijn in deze branche.

Het ruime aanbod van laadpalen was de reden om contact op te nemen met EV company. Met de medeweker (Fons) de behoefte besproken om tot een goede keuze te komen. De offertes waren snel beschikbaar...

Goede website. Snel offerte traject. Klantvriendelijke medewerkers en ook onderaannemer(s) (monteur voor plaatsing heeft netjes gewerkt).

De sterke punten niet verwaarlozen bij groei van de onderneming. Zoals jullie wellicht ook weten is dit een veel gemaakte fout van "grote" ondernemingen.

Rogier

Prettige website, telefonische support en snelle levering van de bestelde goederen

n/a

Prima professionele dienstverlening. Duidelijke communicatie.

Kennisniveau over product.

Vrije Denkers

Snel en correct.

Snelheid.

Voorlopig zou ik het niet weten.

Chris Bouten

Erg goed, geen klachten.

Ik vond het erg sterk dat ik even teuggebeld werd om te vragen voor welke auto de lader was zodat de bestelling van een type 2 lader ook zeker de goede was voor deze auto.

Geen.

Muneer BV

Goed, snel en makkelijk wordt geregeld

Stad&Regio

Goed, snel en duidelijk.

Duidelijke informatie

Admistratiekantoor Practical & Personal

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik een zeer tevreden klant ben en erg tevreden over jullie dienstverlening. Een van de weinige bedrijven die wel meedenkt met hun klanten.

Duidelijke afspraken, snelle levering, professionele en klantvriendelijke installatie (Richard). En alle lof voor een ondernemer zoals Maarten Schuuring.

Soms is het als je een laadpaal opzoekt niet altijd duidelijk te zien of je nou een pasje langs een paal (box) kan halen om zo de kosten bij te houden, dat moet je dan in de tekst lezen. Misschien kan dat nog ietsje duidelijker. De helpdesk geeft echter snel en adequaat antwoord, dus dat is wel top.

Laadpaal besteld en geinstalleerd

Goede telefonische bereikbaarheid, zeer hulpvaardig, klantgerichte