René Meijer

Prima ervaring. Makkelijk om contact te krijgen en duidelijke uitleg gekregen. Installatie was in anderhalf uur geregeld.

Vlot en deskundig personeel.

Alleen betreffende deze enquête. Ik heb eigenlijk geen mening over "Informatie op de website", omdat ik daar niet geweest ben, en over "Bestelgemak", want de bestelling verliep via de... Alleen betreffende deze enquête. Ik heb eigenlijk geen mening over "Informatie op de website", omdat ik daar niet geweest ben, en over "Bestelgemak", want de bestelling verliep via de leasemaatschappij. Maar ik moet wel een score invullen. Een optie Niet van Toepassing zou handig zijn. Nu maak ik er 3 sterren van.

Björn Geerts / Amgen

Als bereider van een TESLA leaseauto heb je veel partijen waar je afhankelijk van bent. Een Fleetmanager van je bedrijf, leasemaatschappij, TESLA als leverancier, EV company voor de laadpaal en een... Als bereider van een TESLA leaseauto heb je veel partijen waar je afhankelijk van bent. Een Fleetmanager van je bedrijf, leasemaatschappij, TESLA als leverancier, EV company voor de laadpaal en een electricien als onderaannemer. Om het zo af te stemmen dat je als bereider op tijd je laadsleutel en werkende laadpaal hebt, is een uitdaging. Dit is niet helemaal gelukt, de auto was er uiteindelijk eerder dan de voorzieningen. Wel top is dan dat er met het hart een oplossing wordt gezocht, waardoor de 'pijn' meevalt. Goed gedaan!

Zeer dedicated in het oplossen van uitdagingen zoals zaken doen met TESLA

Mega-Des Plaagdierbeheersing Lelystad

Super snelle service!
we zijn van tevoren goed voorgelicht welke mogelijkheden er zijn en welke voordelen / nadelen verschillende aansluitingen / laadpalen hebben.
ook de plaatsbepaling...
Super snelle service!
ook de plaatsbepaling en afwerking is klasse vakwerk!!

communicatie en uitvoering

Zeer positief.
Vanaf offerte tot en met levering netjes uitgevoerd. Vragen duidelijk beantwoord.

Snelheid reacties / offerte / levering zeer goed.
(Laadpaal werd zelfs maand te vroeg geleverd, binnen enkele dagen na bestelling)

JC

Prima contact alles keurig volgens afspraak uitgevoerd

Keurige installateurs
telefonisch contact

Duidelijke communicatie, Komen afspraken na.

Een prima ervaring t.b.v. installatie laadstation electrische auto

Snelle reactie op vraag via telefoon/mail

nvt

Altran

Deskundig, betrokken, klantgericht

Snel de situatie kunnen inschatten, meedenken.

interne afstemming/communicatie rond planningen etc.

TNS IT

Supergoed. Zelfs op het laatste moment in het weekend met spoed een laadpaal gekregen!

Meedenken, snel en superondersteuning bij het activeren van de laadpaal.

Ga zo door 😉

Vivat

Nette telefonische behandeling

Prima telefonisch contact met toelichting

Geen, in afwachting van de auto of laadpaal naar behoren werkt.