9.5/10
8.5/10

Bereikbaarheid

bart cambeen

Vertraagde levering
unit zonder paal aan installateur leveren en zeggen dat postnl het heeft laten liggen op een sorteercentrum
plaatsing zou pas ingepland worden als alles bij de...

het continue herhalen dat ze streven naar betere leveren dan gewenst, of zoiets

het continue herhalen dat ze streven naar betere leveren dan gewenst, of zoiets. niet roepen als je het niet kan waarmaken

Reactie EV Company:

Beste meneer Cambeen,

Allereerst hartelijk bedankt voor de kostbare tijd de u heeft willen investeren in het schrijven van uw review via de diverse media kanalen. Het is duidelijk dat wij de verwachtingen die u had niet hebben kunnen waarmaken.

Helaas zijn wij afhankelijk van meerdere partijen als het gaat om onze dienstverlening. In uw situatie komt de laadpaal vanuit een ander depot dan het laadpunt. Deze is op 8 april aangeboden bij PostNL. Normaal gesproken worden onze pakketten binnen 2 dagen geleverd, in uw situatie is het pakket zoekgeraakt en uiteindelijk via een Belgische verdeler pas op 15 april bezorgd. Dat is inderdaad vreemd.

Verder geeft u aan dat de installateur heeft aangegeven alleen het laadpunt te installeren en niets in te regelen. Dat was ook zijn opdracht en conform de offerte. U heeft gekozen voor een offline laadpunt, dit is vooraf al ingeregeld en het laadpunt hoeft enkel te worden gemonteerd.Wij realiseren ons hierin niet duidelijk te zijn geweest, u had andere verwachtingen bij afmontage werkzaamheden.

Al met al hebben wij niet kunnen waarmaken waar we naar streven, klantverwachtingen nakomen en overtreffen. We vinden het jammer dat dit bij u niet is gelukt. Wij zullen uw feedback meenemen en gebruiken om onze toekomstige klanten beter voor te bereiden op mogelijke vertragende aspecten in het bestelproces. Nogmaals bedankt.

EV Company

Erg tevreden over dit bedrijf. Goed advies gekregen over welke lader te kiezen en duidelijke uitleg waarom. De lader is snel geplaatst en mensen welke kwamen installeren werkte netjes.

-hebben verstand van zaken
-reageren snel
-installatie keurig

-monteurs waren er veel vroeger dan verwacht, handig om van tevoren te communiceren als de tijd erg afwijkt.

Jordy Dooms

Deze vakmannen hebben het een beetje druk maar leveren uitstekend werk.

Hulp bij uitzoeken van kleur, met of zonder kabel advies

Afspraak werd bijna twee keer verzet vanwege drukte. Als die eenmaal staat wil een klant er ook klaar mee zijn.

Goede ervaring. Zowel met de bestelling als met de installatie.

Vriendelijk personeel. Capabele/probleem oplossende installateurs.

nvt

Zeer prettig. Vriendelijk, netjes. Prima mensen om over de vloer te hebben en leveren goed werk af. Tuin moest open vanwege bekabeling maar dat is snel en zeer netjes weer opgeleverd.
Laadpaal...

Netjes, snel, vakkundig

Prima service goed telefonisch bereikbaar

Extreem goede service: zelfs op zaterdag geholpen om in ‘noodsituatie’ te kunnen laden

Aangepaste order met aanpassing in laadsnelheid (3x25A) en loadbalancing, prima uitgevoerd.

+ op korte termijn teruggebeld na aanvraag via website
+ telefonisch advies door iemand met kennis van zaken
+ goede lokale installateur met ervaring geregeld
+ nog even...

Persoonlijke en vakbekwame aandacht

probeer zo snel mogelijk via e-mail te (blijven) reageren, ook als er vertraging is (bijv. i.v.m. feestdagen)