9.5/10
8.5/10

Rob Meulendijks

Prima tevreden

zeer klantvriendelijk en deskundig

Afstemming tussen lokale installateur en mijzelf iets eerder laten plannen

EV Company is door leasemaatschappij ingeschakeld om laadpaal te verzorgen op priveterrein

Direct contact, bellen snel terug

Kan wat pro-actiever, moest er zelf 2x achter aan bellen om de afspraak te regelen. Opnemen van de situatie kan beter, bijvoorbeeld via foto's. Dan weet de installateur precies wat hij gaat aantreffen. In dit geval ben ik van de rekening van mijn energieleverancier uit gegaan om te bepalen welke aansluiting ik heb. Dat blijkt geen betrouwbare bron, zoiets zou een aanbieder van laadpalen moeten weten. Volgens de installateur komt dit vaak voor. Foto's van de meterkast en toegang tot de kruipruimte zouden dit probleem oplossen.

Unit4

Positief

Goede begeleiding waarbij er rekening wordt gehouden met beperkte ervaring vanuit de besteller. Er wordt duidelijk uitgelegd welke opties er zijn en hoe het proces vorm gaat krijgen. Verder wordt er aandacht besteed aan de vragen van de klant.

N.v.t.

Telefonisch contact gehad

vriendelijk en behulpzaam personeel

Kroes TransitieManagement BV

Uitstekende ervaring. Goed en duidelijk advies, rustige toelichting en perfecte afhandeling en nazorg.

Advies en tijdsbesteding voor uitleg en informatie!

Mogelijk nog meer info over aan te schaffen product op website?

Rijk van Broekhuizen / Ricoh NL

Uitbrengen van een offerte, mede tot stand brengen van order via ALD en uitvoeren van installatie laadoptie

Sterke punt is duidelijkheid en snelheid

Verbeterpunt kan zijn betere vastlegging (bevestiging) afspraken per mail.

Peter

Snelle persoonlijke service, direct telefonisch contact met medewerkers die verstand van zaken hebben

Snelle service, direct teruggebeld, verstand van zaken

Na het doorgeven van voorkeursdatum voor installatie heb ik geen bevestiging ontvangen, ik heb zelf moeten bellen om te horen welk dagdeel de monteur kwam.

Het contact met medewerkers van EVCompany verliep in alle facetten heel prettig. De afspraak voor de installatie is snel geregeld.

Communicatie
Flexibiliteit

(nog) niet kunnen ontdenkken

Hans vd linden

Postief, vriendelijk. Alleen misschien beter informeren over locatie meterkast bij oud huis

Telefonisch contact met fons!!

Zie boven

Uitstekende service, uitstekend aanbod aan laadoplossingen, zeer deskundige medewerkers, veel flexibiliteit, snelle levering en installatie indien mogelijk, en meedenken met de klant. Ik kan EV...

Heel deskundig, breed aanbod, veel mogelijkheden, zeer klantgericht.

Thema (klant use case) gebaseerde informatie op de website zou handig zijn; bijvoorbeeld: 'de privérijder die voor het eerst elektrisch gaat rijden', 'de leaserijder die de laadkosten wil kunnen verrekenen', 'het MKB bedrijf dat elektrische bedrijfsbussen in gebruik neemt', enz.