M. Ennes van Ooijen Strukton WS

Prima service qua afspraken en de uitvoering is zeer zorgvuldig en netjes verlopen

Communicatie telefonisch en online informatie vinden

Het invullen van de eerste aanvraag is niet geheel duidelijke als de aanvraag onvolledig is, je ziet dan geen opmerkingen die je nog moet aanpassen.

G. van der Maaten

De monteurs hebben prima werk geleverd

Snelle handelen

Pro actieve info het (dubbel) registreren van de laadpaal

Marcella

Deskundige en klantvriendelijke medewerkers! Ik heb een hele goede ervaring met EV-Company. Voor en tijdens het installeren van mijn laadpunt thuis en het activeren van mijn passen, heb ik deskundig... Deskundige en klantvriendelijke medewerkers! Ik heb een hele goede ervaring met EV-Company. Voor en tijdens het installeren van mijn laadpunt thuis en het activeren van mijn passen, heb ik deskundig advies gehad waarin er echt meegedacht wordt in de persoonlijke situatie. Hierbij beveel ik EV-Company van harte aan.

Verschillende medewerkers gesproken die allen deskundig waren en me goed geholpen hebben.

geen.

Tevreden klant

Goede helpdesk + snelle installatie

Geen tips

Stichting Studenten Huisvesting (SSH)

Zeer goed, communicatie van begin tot eind prima. Uitvoering installatie ook heel goed en netjes.

Communicatie, service en after sales, uitvoering op het werk

Nedac Sorbo Mascot

Prima correcte monteurs

Zeer correct en behulpzaam

Voortaan even een schouw inplannen om verassingen te voorkomen

SSH

Fantastisch

Correcte en zorgvuldige communicatie, afspraak = afspraak, snel en vriendelijk

I de Vos

Netjes en snel

Fijne communicatie, op korte termijn beschikbaar. Netjes gewerkt en alles opgeruimd.

Rainbowtowels.amsterdam

Een elektrische auto kopen is geen probleem, maar een oplaad kaart activeren bij Vattenfall was een week lang een gevecht. Door de doortastende medewerking van de medewerkers van EV heb ik mijn accu... Een elektrische auto kopen is geen probleem, maar een oplaad kaart activeren bij Vattenfall was een week lang een gevecht. Door de doortastende medewerking van de medewerkers van EV heb ik mijn accu na een paar dagen eindelijk kunnen laden. CHAPEAU

Doortastende medewerkers

Laadkaart vooraf testen

Roderick van Welsum

Top van het begin (advies) tot het eind (installatie).

Denken goed mee