9.5/10
8.5/10

Correcte levering en aansluiting van de Zappie. Wel heb ik uitleg van het apparaat gemist. Een aantal dagen later kwam ik erachter dat o.a. een datum ingesteld moet worden.

Ik zou antwoord krijgen op mijn laatst gestelde vraag......., doch het probleem heeft zich vanzelf opgelost.

Timo Bosma

Eerste verzending pas ging fout en tweede zending was wat lang onderweg. Maar netjes opgelost

vriendelijk personeel bij telefonisch contact

app uitbreiden met autoslectie en dat type laadstations daar automatisch worden bijgezocht

Technoberg bv

Prima, snelle levering.

Paul

Gezocht naar een laadpaal in combinatie met zonnepanelen, hierdoor uitgekomen bij EVcompany. Aan de telefoon een goed avdvies gekregen voor een geschikte laadpaal. EVcompany kon gelijk een offerte...

goede telefonische communicatie
snel een goede offerte met plaatsing datum

waarom geen gratis publieke laadpas mee sturen?

Na Hamidi

Alles ging volgens afspraak tevreden

Geen commentaar

Meer Snel lader

C Lievense

Ze hebben een oplaadpas en die werkt prima!

Eerst tanken, dan pas, aan het eind van de maand, betalen

Yvonne Zwart

Prima, fijne directe contact en denken mee, jammer dat ik alle vragen moet beantwoorden, sommige zijn echt niet van toepassing voor mij. Zou fijn zijn als ik dat kon aangeven. Informatie website...

Meedenken, snelheid

Via mail of digitaal een totaalplaatje van de afspraken naar mij toesturen (ik lease via directlease en ben de eindgebruiker, niet de betaler, product wordt wel bij mij geplaatst)

Adequaat

Gewoon direct reageren na offerte-aanvraag

Zorgen dat de installateur aan wie wordt uitbesteed waarmaakt wat op de website van (de baas van) EV comp. staat. ‘Afspraak is afspraak’. Bijv. Afspraak was: we komen om 8 uur. Het werd ff na 12 uur voor ze kwamen. Weliswaar werd telefonisch gemeld: ‘We komen later’. Maar mijn dagprogramma werd zwaar gefrustreerd. De installatie werd na een tijdje door andere monteurs overgenomen. Die durfden (of waren niet bevoegd, ondeskundig?) om hem te voltooien. De oorspronkelijke monteurs zouden later die week de klus afmaken. Dat werd de volgende week. Weliswaar weer na telefoontjes/mailtjes o.a. van mij. Maar ik heb liever: doe wat je toezegt: afspraak is afspraak.
Ik ben er nog steeds niet zeker van dat de geïnstalleerde Zappi 100% goed werkt.

Nebest B.V.

Ev Company heeft een laadpaal thuis en een laadpas geleverd.

Vlot in contact opnemen en regelen van zaken

2 contactpersonen voor een opdracht, mag er ook 1 zijn. Maar leverde op zich geen onduidelijkheden op.

Goed bevallen

Service