Hoe heeft u het adviseringstraject ervaren?
8.2/10
Hoe verliep het inplannen van de installatieafspraak?

Eric van Antwerpen - Fysicon BV

Via J&T lease

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Het was fijn om te horen dat een vraagstuk (kritische noot) opgepakt is en meegenomen wordt in toekomstige installaties.

Jurgens | Iv

Door Terberg Lease

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Afstemming vooraf verliep goed. Installatie was slecht. Brutaal, ongeïnteresseerd en met fouten. Deze hebben wij zelf moeten laten herstellen. Verder is de beloofde opvolging en ondersteuning voor... Afstemming vooraf verliep goed. Installatie was slecht. Brutaal, ongeïnteresseerd en met fouten. Deze hebben wij zelf moeten laten herstellen. Verder is de beloofde opvolging en ondersteuning voor integratie met domotica niet geleverd.

Alstom Transport BV

Mijn werk

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Mijn contactpersoon Arif Mentes was zeer behulpzaam.

Log10 B.V.

Via Van Mossel Lease

nee hoor

Cegeka

Via Lease maatschappij

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Er was een fout gemaakt met het koppelen van het systeem waardoor de laadpas niet gekoppeld kon worden waardoor ik herhaaldelijk moest uitleggen dat het nog steeds niet werkte voordat gekeken werd... Er was een fout gemaakt met het koppelen van het systeem waardoor de laadpas niet gekoppeld kon worden waardoor ik herhaaldelijk moest uitleggen dat het nog steeds niet werkte voordat gekeken werd naar de oorzaak.

AllSolutions

Via leasemaatschappij

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

activering paal zou dag duren, maar duurde uiteindelijk (na meerdere keren nabellen) 2 weken.

Koninklijke Jongeneel

Via leasemaatschappij

Prima geregeld, telchip vergeten

intomotive

Via zakelijk netwerk

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

ik vond het jammer dat er verschil zat tussen advies en uiteindelijk de installatie en dat het laadstation niet werkte na installatie. Vervolgafspraak duurde langer dan gehoopt.
Zeer tevreden...
Zeer tevreden over de medewerkers. Nabellen installatie prettig, zou daarbij wel als opmerking mee willen geven dat uitleg minder uitgebreid kan. Enkele controlevragen voordat er advies gegeven wordt zorgt voor efficienter verloop van het gesprek bijvoorbeeld over terugleververgoeding en zzp-constructie.

Erwin Aarts

Via lease maatschappij

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Paal is nog niet in gebruik, omdat de levertijd van de auto vertraging heeft opgelopen. Hoe het laden en de administratieve afwikkeling gaat zijn, is dus op moment van deze beoordeling nog onbekend.

Bart van Schijndel

Via van Mossel Lease

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

De installatie kan netter gedaan worden!