Hoe heeft u het adviseringstraject ervaren?
8.2/10
Hoe verliep het inplannen van de installatieafspraak?

Frans van Gestel

Via Van Mossel Culemborg

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

De afhandeling van de factuur moet voor dat deze verzonden wordt eerst gecontroleerd worden of alles er goed opstaat. Er wordt een inschatting gemaakt hoe lang de voedingskabel moet zijn. als er... De afhandeling van de factuur moet voor dat deze verzonden wordt eerst gecontroleerd worden of alles er goed opstaat. Er wordt een inschatting gemaakt hoe lang de voedingskabel moet zijn. als er meer wordt opgegeven dan gebruikt dan wordt dit gecorrigeerd dit is niet gebeurt en ik wacht hierover nog een antwoordt, voor ik de factuur betaal.

A. van der Zwaan, van Gelder telecom b.v.

Via mijn werkgever

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Ik ben zeer goed geholpen, vriendelijke mensen perfecte uitleg en erg behulpzaam.

Selux Benelux NV

Via lease maatschappy

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

kundige monteur, nette installatie aangelegd in meterkast.

Hein Balesar / Bovemij

Via mijn bedrijf Bovemij

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Er is een verkeerde kleur geplaatst. Had zwart besteld, maar er is wit geplaatst. Heb op 20 dec al een e-mail gestuurd naar support@evcompany.nl, maar heb tot op heden niets gehoord.

Reactie EV Company:

Beste Hein,
Excuses voor het ongemak, door de drukte was er inderdaad nog geen reactie op uw mail gekomen. Ondertussen hebben wij ook gereageerd op uw mail.
Onze planning neemt spoedig...
Beste Hein,
Onze planning neemt spoedig contact met u op voor het omwisselen van de kap.
Fijne dagen toegewenst!
EV Company

SPIE

Via mijn leasemaatschappij

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Ik wacht nog steeds tot er contact met me wordt opgenomen ivm het herstellen van de schade en het aanpassen van de bestrating. Ik verwacht niet dat het op heel korte termijn al hersteld wordt maar... Ik wacht nog steeds tot er contact met me wordt opgenomen ivm het herstellen van de schade en het aanpassen van de bestrating. Ik verwacht niet dat het op heel korte termijn al hersteld wordt maar ik verwacht wel dat er snel afspraken worden gemaakt.

90 North

Nee

Wagter

Internet

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Dit bedrijf rekent spookfacturen van providers gewoon aan klant door. Omdat de providers niet reageren of info weigeren te geven mag je als klant van EV Company voor stroom betalen die je nooit hebt... Dit bedrijf rekent spookfacturen van providers gewoon aan klant door. Omdat de providers niet reageren of info weigeren te geven mag je als klant van EV Company voor stroom betalen die je nooit hebt afgenomen.

Takko Fashion

Via de leasemaatschappijk