Hoe heeft u het adviseringstraject ervaren?
8.2/10
Hoe verliep het inplannen van de installatieafspraak?

HMS Host

Via werkgever

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Wat een verschil met de oude installatie. De laadpaal laadt 3x zo snel en de installatie is zeer vakkundig gedaan voor zover ik dit als leek beoordelen kan.

J. Portengen

Internet

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Na het inplannen van de installatie hoor je niks meer tot op de dag zelf van de installatie (een e-mailtje). Ik begon me al af te vragen of het wel goed was gegaan en de monteurs zouden komen. Ze... Na het inplannen van de installatie hoor je niks meer tot op de dag zelf van de installatie (een e-mailtje). Ik begon me al af te vragen of het wel goed was gegaan en de monteurs zouden komen. Ze kwamen. Het is qua 'customer yourney' handiger om twee weken voor installatiedatum nog even een herinnering te sturen per e-mail. En twee dagen van te voren een sms. Het is ook handig om van te voren aan te geven welk extern bedrijf de installatie uitvoert (Charge Cars) . Je verwacht immers dat EV Company langskomt.

Sander Michielsen / CSU

Via leasemaatschappij

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Prima service. Installatie prima, monteurs hebben goed meegedacht hoe eea beste te installeren is

Vanharen schoenen bv

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

ik krijg een vergoedingsvoorstel wat niet marktconform is, laat ik derhalve door werkgever aanpassen. Daarnaast is het ex BTW wat voor een werknemer niet logisch is

TABS Holland

nee

Bram Geurts

Werkgever

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Iets meer tekst en uitleg hoe alles werkt en gefactureerd wordt

Rob Seegers

Nee

Centric

Via werkgever

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Ja maak een duidelijke en eerlijke offerte. Laat na de installatie ook een beetje uitleg geven over de gedane aanpassingen in de meterkast en bij de laadpaal. En betrek de klant bij het aanleggen... Ja maak een duidelijke en eerlijke offerte. Laat na de installatie ook een beetje uitleg geven over de gedane aanpassingen in de meterkast en bij de laadpaal. En betrek de klant bij het aanleggen van de bekabeling want in mijn geval zat de bekabeling een hoop in de weg. Verder vind ik dat het belachelijk dat het mijn laadpaal is maar ik aan EVCompany moet betalen voor het blokkeren van andere passen dan de mijne op de laadpaal.