Hoe heeft u het adviseringstraject ervaren?
8.2/10
Hoe verliep het inplannen van de installatieafspraak?

J.Lageman

Via aanschaf 2e hands EV laadpaal, zelf laten aansluiten

Alles top 👌

Jaap de Vries

Via Werkgever

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Installatie is snel en duidelijk verlopen. Binnen 2 weken na akkoord offerte uitvoering werkzaamheden. Om 13.15 arriveerde de eerst bus voor installatie, na een korte uitleg kwam ik weer buiten en... Installatie is snel en duidelijk verlopen. Binnen 2 weken na akkoord offerte uitvoering werkzaamheden. Om 13.15 arriveerde de eerst bus voor installatie, na een korte uitleg kwam ik weer buiten en bleek er ook al een tweede bus gearriveerd. Het traject was ruim 18 meter van meterkast tot laadpaal, installatie begon om 13.15 en om 15.15 kon ik de oplevering aftekenen. Top klus!

Importautos.nl - Mitchell Schilperoord

Via eerdere installatie bij een collega

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Goed geholpen door Basjan.

Prive

Ia leasmaatschappij

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Nog NOOIT zo'n slechte , ondeskundige service meegemaakt.

AQZ

Via leasemaatschappij

Nee

Rene Krol (Strukton)

Via wagenpark-beheer en Leasemaatschappij

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

telefonisch mijn vragen kunnen stellen aan Alex en Basjan. Via de mail ook netjes op de hoogte gehouden over aanmelden etc.

En hoe netjes, de auto werd maanden eerder geleverd en na 3...

En hoe netjes, de auto werd maanden eerder geleverd en na 3 werkdagen al een laadpaal aangesloten.

V Leijen

Via vorige eigenaar van mijn laadpaal

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

zeer slechte communicatie, mails worden laat beantwoord, afspraak ingepland zonder mijn weten, weken wachten op antwoord

Berenschot

Leasemaatschappij Arval

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Webpagina waarop al je gegevens staan is niet heel overzichtelijk. Een app zou veel fijner zijn.

Andries

Via leasemaatschappij

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Groot compliment voor Basjan en Didier voor de wijze waarop beiden mij vanochtend telefonisch hebben geholpen. Geen vage verwijzigingen naar interne processen maar meteen de koe bij de horens vatten... Groot compliment voor Basjan en Didier voor de wijze waarop beiden mij vanochtend telefonisch hebben geholpen. Geen vage verwijzigingen naar interne processen maar meteen de koe bij de horens vatten en zorgen dat mijn registratie op orde is en daarna het laadpunt geactiveerd. Top service!!

M. van Hoorn

Via werkgever en MKB Lease

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Installatie moet nog gebeuren, maar daar heb ik alle vertrouwen in. Ben zeer goed geïnformeerd door Basjan v Leijenhorst.