rvs-schuur.nl

Jammer dat je voor €175 moet bestellen.
Mijns inziens is bedrijfstechnisch €75,- ook goed voor het klanten bestand uit te breiden.

goede prijs kwaliteit verhouding

Reactie European-fasteners.com:

Wij danken u voor uw reactie echter vinden het jammer dat ondanks dat u ook in ons telefonisch onderhoud aangaf zeer tevreden te zijn over onze perfecte kwaliteit,lage prijzen en uitgebreide... Wij danken u voor uw reactie echter vinden het jammer dat ondanks dat u ook in ons telefonisch onderhoud aangaf zeer tevreden te zijn over onze perfecte kwaliteit,lage prijzen en uitgebreide assortiment, toch maar 3 sterren ipv de beoogde 5 sterren heeft gegeven.

the Drommels

Inkopen gedaan voor bedrijf

De order kon makkelijk aangepast worden nadat er al besteld was. Product kwam op tijd binnen.

Reactie European-fasteners.com:

Hartelijk bedankt voor uw reactie, en prettig om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen.

Hoogenboom las- & Procestechniek

Zeer goed!!

Duidelijk en overzichtelijke web site

Reactie European-fasteners.com:

Bedankt voor uw positieve reactie en wij hopen u weer snel in onze shop te mogen begroeten.

Goede ervaring levering op tijd en kwaliteit naar behoren.

Flexibel

Goede ervaring met de bestelling. Helaas is er weinig kennis van de materiaalkundige eigenschappen van de verhandelde RVS-materialen.

Lage prijs.

Setje bouten besteld voor de azobe damwanden. Perfecte kwaliteit en redelijk snelle levering, enkele dagen. Jammer dat je minimaal 175 excl btw moet bestellen. Kom 1 doosje te kort en die bestel je... Setje bouten besteld voor de azobe damwanden. Perfecte kwaliteit en redelijk snelle levering, enkele dagen. Jammer dat je minimaal 175 excl btw moet bestellen. Kom 1 doosje te kort en die bestel je nu niet zomaar bij. Liever wat vracht/lever kosten. Voor de rest zeer tevreden over de geleverde spullen!

Goede kwaliteit, ruime keus, perfecte prijs

Peter

Makkelijk te bestellen. En het is netjes geleverd.

Door een goed overzicht van de produkten is het makkelijk bestellen.

Reactie European-fasteners.com:

Hartelijk dank voor uw positieve feedback. wij streven naar optimale klanttevredenheid en hopen u in de toekomst weer graag terug te zien. met vriendelijke groet, European Fasteners

Ruim aanbod van juiste kwaliteit rvs voor de jachtbouw.

Goede kwaliteit en levering van de bestelling.

Reactie European-fasteners.com:

Hartelijk dank voor uw positieve reactie en we hopen u weer snel in onze shop te mogen begroeten.

Prettige ervaring

Levering volgens afspraak geleverd.

Reactie European-fasteners.com:

Dat horen we graag en we streven er naar om onze service nog verder te verbeteren.

Martijn boon Las-Service

Vlotte correcte levering

Website is overzichtelijk en werkt prettig

Reactie European-fasteners.com:

Dit is fijn om te horen, we zijn momenteel bezig om onze shop nog gebruiksvriendelijker te maken.
Medio maart is dit hopelijk gerealiseerd, en horen wij graag wederom uw positieve reactie.