Top!

Uitgebreid assortiment en keurige prijs

Reactie European-fasteners.com:

Dank u wel, dit horen wij graag !

Maarten

Duidelijke website, goede producten en zeer sterk geprijsd.
Begrijpelijk maar soms jammer dat kleine orders niet mogelijk zijn.

Zeer sterkte prijs-kwaliteitverhouding. Duidelijke website en snelle, goed verzorgde levering.

Reactie European-fasteners.com:

Beste Maarten, hartelijk dank voor je goede beoordeling. Op dit moment is het in verband met logistiek nog niet mogelijk om kleinere orders te bestellen, echter hier wordt wel druk aan gewerkt. Vanaf medio januari 2017 verwachten we ook kleinere orders af te kunnen handelen, waarbij er echter wel een klein bedrag voor vracht in rekening gebracht dient te worden.

Ruben

Ik zal beginnen met de positieve punten: zeer ruim assortiment, zeer lage prijzen en een redelijk snelle levering.

De kwaliteit van de schroeven die ik gekregen heb stelt echter zeer...

Reactie European-fasteners.com:

Sind 1994 leveren wij zeer veel van dit soort schroeven van dezelfde fabrikant aan o.a. de meest toonaangevende terras- en schuttingbouwers en wij hebben hier nog nooit klachten over gehad. Wij hebben getracht met klant in contact te komen om te kijken of we meer informatie konden krijgen over wijze van toepassing, aantal "slechte "schroeven en eventueel fotos en monsters. Helaas hebben wij hier geen reactie op gekregen en is het voor ons ook niet mogelijk een oplossing te bieden. Wij nemen alle eventuele klachten zeer serieus en dit bericht verbaasd ons ten zeerste , temeer ook daar wij géén enkele melding vooraf hebben gekregen dat kwaliteit niet goed zou zijn.99,99% van onze klanten is zeer tevreden over onze kwaliteit en prijs , dit blijkt ook uit het aantal terugkerende klanten.

prijs en assortiment

Reactie European-fasteners.com:

Bedankt voor uw positieve beoordeling, wij zien u graag terug in onze shop !

Goede prijs voor goede producten.

Ruim aanbod, sterke prijs.

Reactie European-fasteners.com:

Bedankt voor uw positieve beoordeling en graag tot de volgende keer.

Henk den Hartog servicebedrijf

De web shop is makkelijk en ook goed advies.

grote voorraad.

Reactie European-fasteners.com:

Beste Henk, bedankt voor uw lovende woorden, vanaf medio januari 2017 hopen wij nog een groot aantal producten aan onze shop te kunnen toevoegen.
Daarnaast zal onze shop geheel vernieuwd worden om het u als klant nog makkelijker te maken.

Muilwijk

Goed, helaas een foutje bij de levering. Het werd met spoed nageleverd en het verkeerd geleverde product mocht ik gratis houden als compensatie. Goede service en goed bereikbaar.

Prijzen zijn scherp.

Reactie European-fasteners.com:

Geachte heer Muilwijk, bedankt voor uw positieve reactie en wij hopen u graag weer in onze shop te mogen begroeten.

Royal Fence specialist in houten hekken

Scherpe prijzen, goed materiaal

Reactie European-fasteners.com:

Dank u wel voor uw positieve reactie

Beurze ijsmachines

Producten en hun prijs zijn goed. Verpakking is minder, pallet waarop het vervoerd werd, was slechte kwaliteit (miste een plank) waardoor meerdere verpakkingen door de bodem vielen en door de hele...

uitgebreid assortiment

Reactie European-fasteners.com:

Dank uw wel voor uw positieve reactie ondank dat de pallet beschadigd was. Het kan wel eens voorkomen dat tijdens het laden en lossen de lepels van de heftruck een deel van de pallet beschadigen. Om deze reden zijn onze orders dan ook extra verpakt in een kartonnen palletdoos.
In uw geval is blijkbaar door het afbreken van deze ligger ook de kartonnen doos deels beschadigd. Wij hopen dat dit bij een volgende orde dan ook niet meer voorkomt en bieden u dan ook nogmaals onze excuses aan.

karel van puijenbroek

Eerste keer besteld alles perfect verlopen aanrader

goed opgezette website duidelijk/overzichtelijk dus geen gezoek

zou ik eerst iets tegen moeten komen wat tot nu toe niet is

Reactie European-fasteners.com:

Beste Karel, hartelijk dank voor uw positieve reactie. Medio januari 2017 hopen wij met onze nieuwe webshop het navigeren en bestellen nog makkelijker te maken. Daarnaast breiden we ons assortiment nog verder uit naar ca. 35.000 producten.