Europcar

Je aankoop wordt beschermd

Voldeed de kwaliteit van de huurauto aan uw verwachting?

Prima, vriendelijk

Hanne

Buitengewoon slecht. Na het inleveren van de auto, die we netjes hadden afgetankt, kregen we een te hoge factuur omdat we de auto niet afgetankt zouden hebben ingeleverd. Toen ik hen hierop wees,...

De auto was ok, maar heeft kennelijk ergens een extra benzinetank verborgen zitten?

Wees eerlijk naar klanten en neem contact op als daarom wordt gevraagd. Een klacht is, als je er tijdig wat mee doet, een kans om te verbeteren.

Geachte mevrouw de Ridder,

Kees

Verhuurprocedure (Munchen) verliep prima en vlot. De huurauto was georganiseerd door onze werkgever. Bij terugbrengen werd de auto gecontroleerd en werd een vuil-streep als "schade" genoteerd. Men...

Service aan de bali voor aanvang huurperiode.

1. Voorlichting wat er allemaal als schade wordt gezien (ook vuilstrepen e.d.), voor aanvang huurperiode (bijvoorbeeld flyer).
2. Facturen op rekening bedrijf ipv bestuurder als de autohuur ook via het bedrijf is georganiseerd.
3. Rekening houden met vertragingen door versturen rekeningen per post. En anders rekeningen per e-mail versturen.
4. Een beetje coulance naar andere huurders in een dergelijke situatie (voor ons zal huren bij Europecar helaas niet meer voorkomen).

Geachte Kees,

Ik dank u voor uw feedback en ik betreur uw ervaring.

Kunt u mij uw reserveringsnummer sturen? dan zoek ik het graag nader voor u uit. U kunt mij bereiken via customer.relations@europcar.nl.

Paul Zinsmeister

Wij hadden een auto gereserveerd in Cala D'or via een boeking site.
Hierbij zou het volledige verzekeringspakket zitten.
Na verschrikkelijk veel discussie hebben we besloten om het...

Bekwame medewerkers achter de balie.
Transparantie wanneer er bijkomende kosten zijn.

Geachte heer Zinsmeister,

W. Edenhof

Auto gehuurd op vliegveld Faro, Portugal.
Alles was prima. Bij inlevering werd door Europcar geen enkele schade geconstateerd, en die was er ook niet. Dit blijkt ook uit het door Europcar...

goede auto, echter zeer slechte afhandeling van niet-aanwezige schade. Iets van oplichting?

Nooit meer met Europcar in zee gaan. Onbetrouwbaar!

Geachte heer Edenhof,

Ik dank u voor uw feedback en ik betreur uw ervaring. Kunt u mij uw reserveringsnummer sturen? Dan zoek ik het graag nader voor u uit. U kunt mij bereiken via customer.relations@europcar.nl.

Harm van Manen

Goede service bij de vestiging Zeist, top !

service

Van vlieberghe

Goede auto's

Ik huur bijna elk weekend een auto. Bestaat er voor mensen zoals ik geen abonnement of zo met extra korting?
Daarnaast vind ik het jammer dat ik, die elk weekend een auto huur, in de weekenden van feestdagen een driedubbele prijs moet betalen. Voor vaste klanten vind ik dit erg jammer.

j bouma

Snel, flexibel en vriendelijk geholpen.

Meedenken door de medewerkers van de vestiging, ze zijn oplossingsgericht, echt super.