Europcar

Voldeed de kwaliteit van de huurauto aan uw verwachting?

Altijd auto beschikbaar. Boeken en betalen via internet.

Auto moet vaak nog schoongemaakt worden als ik deze kom afhalen op tijdstip dat deze gereserveerd is.

van Weert

Slecht

klanten niet misleiden. 2 auto's gereserveerd, upgrade, maar geen melding van extra kosten. De auto kostte ons letterlijk 3 x zo veel als waar wij voor geboekt (en betaald ) hadden.

Armand Evers

Zeer slecht. De afhandeling van een gehuurde auto met een daghuurprijs van € 170, afgehaald op Schiphol, en afgeleverd op vestiging Maastricht (Sibema weg) is uiterst onprofessioneel verlopen. De...

Geen enkele.

Zie bovenstaande.

Hele fijne autohuurbedrijf. Auto’s zijn prima en nieuw.

T.E.S. Stein

Zeer goed.

Alles goed geregeld.

Mens-Zeist Vastgoedonderhoud / R. de Vos

Slecht, ik heb er een nare ervaring en een slecht gevoel aan overgehouden. Zakelijk huren wij regelmatig auto's bij jullie, voor zover ik weet zonder al te veel problemen.
Nu had ik voor...

Prima auto.

Na bellen bij de vestiging werd dit afgedaan met; Ja, dan had je maar zakelijk moeten huren, en ja dit is bij ons gebruikelijk.
nou bij jullie wellicht gebruikelijk maar bij mij de stoom uit de oren.....

Wiebke Hett

Internet

Het personeel is helemaal geweldig en behulpzaam

Dat was de eerste keer dat ik niet 100% enthousiast was over de auto. Het klonk alsof het snel uit elkaar zou vallen.

Koemarsingh

Goede vlotte service .

Slecht

Auto mee geven

Communicatie

Hij reed prettig

Ik vond de auto vies van binnen en andere keren dat ik een auto huurde was dat niet zo. Daarnaast had deze auto heel veel schade. In dit geval had ik geen zakelijke afspraken waar ik naar toe ging. Als dat wel zo is, vind ik het prettig om in een auto te rijden die er goed uitziet. Mijn eindoordeel is op basis van eerdere ervaringen. Het is een handig concept.