Europcar

Voldeed de kwaliteit van de huurauto aan uw verwachting?

R.M.D

Nog es? Enorm slecht. Afzetters

Marc Deschuyter

Misleidend.

Goede auto

U vroeg mij een contract te ondertekenen (in Cork) waarbij ik "in de zak" werd gezet.
93 euro voor een volle tank (ik wil die hoeveelheid wel es zien getankt worden in uw auto).
Ik lever de auto terug in. Uw medewerker zei expliciet: u heeft 32.zoveel benzine terug.
Nu hoor ik dat ik niks terug krijg. Proficiat u belazert uw klanten.

Hendrik

Very unprofessional, not taking you serious and making false promises when they have charged more money as should.

pending....

Europcar, a leading company in scam customers and ignoring complaints in the rental car business

#Give me my money back as has been promised!!!!!!

Van Dijk

Zeer goede service

Kon last minute de auto op een andere locatie inleveren wat een hoop tijd en km scheelde. Helaas een spijker in de band gekregen maar dit is niet gerekend door europ car. Werd bedankt voor mijn eerlijkheid en ze konden het gelukkig niet al te duur op lossen. Goed contact met alle medewerkers. Zeer aan te raden

Achraf

Heel goed

Communicatie met klant zoeken naar beste auto voor klant

Geen creditcard gebruiken voor exclusieve auto’s

Uitstekend

gehele proces uitstekend

Dames Rosenbaum

Uitstekend, prima!

Er is geen personeelsverloop bij mijn vestiging, dus er zit altijd iemand aan de balie die ik ken. Dat vind ik heel sterk, niet in het minst omdat dit aangeeft dat de medewerkers er met plezier werken (anders zochten ze immers wel iets anders).

Ik weet eigenlijk alleen maar sterke punten. Tip: bij de vraag of de respondent de nieuwsbrief wil ontvangen ook de optie 'die krijg ik al' toevoegen.