Europcar

Je aankoop wordt beschermd

Voldeed de kwaliteit van de huurauto aan uw verwachting?

It koe minder!

Nieuw, betrouwbaar, prettig.

Vroeg kunnen starten is wel prettig, ook als de auto pas de dag daarvoor wordt geboekt....

Ik heb een funwaykaart aangevraagd omdat ik meen dat ik vaak genoeg huur, maar dit al 2 keer afegwezen, zonder dat duidelijk is waarom?

Niet erg goed, de borg die gereserveerd werd van mijn creditcard is weken later nog steeds niet teruggeboekt. dat vind ik erg slordig en zeer vervelend, want nu leen ik in feite 300 euro aan jullie.

Geef mensen hun borg direct na inleveren van de auto weer terug.

Reactie Europcar:

Geachte mevrouw Boesenkool,

Ik dank u voor uw feedback en ik betreur uw ervaring. Wat is uw reserveringsnummer? Dan zoek ik het graag nader voor u uit. U kunt mij bereiken via customer.relations@europcar.nl.

Yvonne Gielisse
Europcar Nederland

rijdt prima, goed verzorgd, staf heel correct maar ook vriendelijk.

Meestal is gekregen auto wel gelijk aan bestelde. De laatste keer echter niet omdat het een dubbele cabine bevatten en de laad ruimte een veel kleinere vloer oppervlakte had dan de bestel bus die ik besteld had. Weliswaar hoger, maar dat ke je niet om zo'n manier verdisconteren. Ik was noodgedwongen extra ritjes te maken en dat vond ik niet fijn.

Ook duurt het best wel lang ( enkele weken) voordat het restante geld terug gestort is. Ik vind dat dit dezelfde dag of lig dezelfde week moet gebeuren. Zeker als men vaak een auto huurt. Op dit moment heeft Europcar €900 van mij nog. Dit vind ik onacceptabel.

Bureau Berendse

Uitstekend!

vriendelijke mensen, afhandeling in tempo, goede auto's

??

marius eijkelestam

Prima.

Goede auto, vriendelijke en snelle hulp.

1. Een alternatief voor telefoonrekening (of iets waar een adres op staat). Rekeningen worden eigenlijk allemaal digitaal verstuurd. En een printer heb ik niet meer.
2. Ik wou de laatste keer de auto op het terrein van Europcar terugzetten buiten openingstijden en de sleutel in de box gooien. Maar het terrein stond helemaal vol. Beetje jammer om voor niets te komen.

Frank van der Geest

Goed, reserveren en betalen online gaat gemakkelijk, borg via reservering creditcard ook ideaal.

Ik heb in de afgelopen weken 3 ( of 4? ) keer een auto gehuurd ( de kleinste) maar ik kreeg bijna alle keren een groter model voor dezelfde prijs.

Uitstekend

Goed personeel

Nog mooiere auto’s?

Florian

Hangt af van welke medewerker je helpt! Maar voor de rest geweldige service!

Snel! Eerlijk! Ja ken niet op pluspunten komen nu! Terwijl ik er zat heb!

Meer met aanbiedingen komen met klanten die vaak huren!

Elsa broers

Top kan niet beter