Europcar

Voldeed de kwaliteit van de huurauto aan uw verwachting?

Redelijk/goed

prima auto. geleverd zoals besproken.

Tank was niet afgevuld. Auto mag schoner van binnen en lange wachttijd met ophalen.

ali bodih

De laaste keer werdt ik niet goed behandeld door en meneer die aan wezig was hij was de baas van vesting van utrecht werdt mijn verteel hij was heel kort af en ik vond hem wel brutaal

wat vriendelijker mag wel ook al is het iemand van buitenlandse afkomst

Matig

Graag de auto meegeven die je huurt en niet een veel grotere, zoals dit 2. Is gebeurt.
Bij vermelding hiervan nam men het met een korreltje zout.
De 1x kregen we een koelwagen mee, hetgeen erg vervelend was omdat je de meubels niet vast kon zetten.

Nou ja, services is teveel gezegd,het is een dure aangelegenheid en veel services heb ik niet ervaren.

???

Iemand bij de desc als je de auto komt terugbrengen,gelukkig was mijn schoonzoon erbij,anders had ik niet geweten dat ik de sleutel in een bak moest gooien .

Very, very slow costumer service.
Car was great!

Nice , new car

Better costumer service at the check in desk

Ella Beentjes

Wederom goede service! Ik ben dik tevreden!

De medewerkers zijn altijd klantvriendelijk en bereid om je te helpen, daar waar ze kunnen! Bij onduidelijkheden wordt alles tot in de puntjes uitgelegd, zodat er geen vraagtekens/onduidelijkheden zijn. Je weet altijd waar je aan toe bent!

Nieuwsbrieven en emails in het nederlands i.p.v. in het engels. Mijn engels is dermate slecht dat ik niet altijd door heb waarover de emails gaan. Zo zal ik zeker niet de enige zijn!

Prima!

Onbeperkt km kunnen rijden

- Hoe langer je huurt des te goedkoper het
wordt.
- Extra korting bij je vaste klanten die regelmatig
huren?
- extra privileges voor trouwe klanten?

OneNet IT

Over het algemeen zeer positief.

Auto zijn steeds relatief nieuw en schoon. In een enkel geval zelfs boven mijn verwachting van een A Klasse auto.
Personeel is behulpzaam en correct. Wat ik geweldig vond is dat een auto die ik had gehuurd bij de vestiging Rotterdam kon inleveren bij de vestiging Hilversum. Dit kwam mij logistiek erg goed uit, en bespaarde mij heen en weer reizen en een treinreis.

1. De vindbaarheid van de vestiging Rotterdam Centraal Station. De naam doet vermoeden dat deze zich ergens nabij Rotterdam CS bevindt maar dat bleek niet het geval. Eenmaal op Rotterdam CS moest ik flink zoeken, omdat ik verwachtte dat het op CS was gevestigd. Telefonische bereikbaarheid op dat moment lukte ook van geen kant (voortdurend in gesprek). De navigatie op de telefoon bracht mij tenslotte de wandelroute naar de vestiging. Een eenvoud EuropCar bord of iets dergelijks met een aanwijzing had wellicht een oplossing kunnen brengen, hoewel ik ook wel weet dat dit niet eenvoudig te realiseren is op Rotterdam CS. Maar de titel vestiging Rotterdam CS is vind ik dus erg verwarrend.

2. Interne communicatie en fiattering
Ik wat tegelijkertijd op zoek naar een meer permanente leaseauto. Heb hiervoor de handelsregister gegevens aangeleverd bij de vestiging Zuidplein, waar ik op dat moment toch een shortlease ophaalde, met het verzoek deze kvk gegevens intern te communiceren naar wat ik aanneem uw interne fiaterings-afdeling is. Mijn KVK gegevens van werkmaatschappij/holding en rijbewijs werden ter plaatse zeer behulpzaam gekopieerd en ingescand.

Later bleek dat ik deze niet beschikbaar waren voor de betreffende afdeling en werd mij verzocht deze wederom opnieuw te scannen en op te sturen. Dat zorgde voor onnodig tijdverlies en wat irritatie eerlijk gezegd maar ik heb dat toch maar gedaan. Vervolgens kwam de melding dat deze niet voldoen aangezien het kopieën van de uittreksels betreft. Toen ben ik afgehaakt en heb elders gehuurd. Tot verdriet van uw commerciële man die een deal voorbij zag gaan en mij ook vertelde dat hij hier weinig aan kon doen, iets wat ik direct wil geloven. Als het om handelsregister gegevens gaat dan kunt u deze immers zelf eenvoudig online verifiëren of desnoods downloaden van het handelsregister is mijn gedachte.

3. Laatste puntje en ook weer niet zo heel erg belangrijk eerlijk gezegd.. de koffie uit de automaat op de vestiging CS en Zuidplein is niet te drinken. Ik begreep van uw collega's dat dit bekend was en aan werd gewerkt.

Uitstekend

Klantvriendelijk service gericht goede instructie/uitleg en goede staat vh voertuig

Goed en snel

Altijd auto beschikbaar